14 Reacties

5 jaar geleden

Volg! :)

5 jaar geleden

Ik bestel ook vaak op SHEIN. Het zijn goede kledingstukken , zou wel altijd even naar de recensies kijken soms valt iets heel groot/klein uit

5 jaar geleden

Reactie op kayleighck

Ik bestel ook vaak op SHEIN. Het zijn goede kledingstukken , zou wel altijd ...
Het is trouwens ook redelijks snel binnen. Bij mij meestal binnen een week

5 jaar geleden

Reactie op kayleighck

Het is trouwens ook redelijks snel binnen. Bij mij meestal binnen een week ...
Oh top, dank! Dat is inderdaad ook fijn om te weten 😊

5 jaar geleden

Juist de eerste keer van Shein besteld en heel blij !!! Heb er 2weekjes op moeten wachten maar kan geen kwaad vindk... 3 rompertjes met funny tekst, 2broeken voor mij training achtig, 2slaaptenues, Jep volledig happy erover hierzo!!

5 jaar geleden

Voor het eerst besteld en gelijk zwangerschapskleding. Helemaal top

5 jaar geleden

Ik heb een al wat kledij van riverisland(broeken zitten zalig!), tuinbroek van mango, kleedjes van pieces, en jogging van mamalicious. 👍 Toffe, mooie zwangerschapskledij allemaal

5 jaar geleden

Ik toevallig net een aantal zwangerschapsbroeken besteld. Jeans. Ze vallen allemaal best groot dus heb uiteindelijk een maat l genomen terwijl ik meestal wel xl draag. De broeken zijn mooi en goedkoop maar zakken wel snel af vind ik. Ik hoop dat het minder zal worden naar mate mijn buik groeit. Kwalitatief zijn ze veel minder dan bijvoorbeeld spijkerbroeken van de hm mama of van river island. Maar goed je betaalt dan ook veel minder. Wees je ervan bewust dat bij de maternity jeans ze groot vallen en afzakken. Ze zijn niet zo stevig als die van duurdere merken bijvoorbeeld. De jurkjes en shirts van shein maternity zijn wel goed vind ik! Ook hier vond ik dat ze vrij groot vielen. Zeker even de recensies lezen voordat je iets besteld iig. Voor de prijs prima en voor even een leuke broek erbij ook. Zou niet je hele basics daar aanschaffen.

5 jaar geleden

Reactie op valentina br

Ik toevallig net een aantal zwangerschapsbroeken besteld. Jeans. Ze vallen ...
Thnx voor je reactie! Zat er inderdaad aan te denken om daar wat leuke jurkjes enz te bestellen, maar ‘goede’ basics ergens anders.

5 jaar geleden

Nog een vraag shein is een NL website, dus kan je hier boven een bepaald bedrag zitten zobder importkosten lijkt me?

5 jaar geleden

Ik bestel vaak bij shein! Het is meestal tussen de 5 en 15 dagen in huis. Kwaliteit wisselt van medium tot super goed. Maten valen heel goed! Vergelijkbaar met h&m. Terugsturen is even zoeken maar zeker de moeite, heb al 3x geld terug gehad. 1x na melding van klantenservice want het duurde al een maand en binnen een uur had ik het. Als je milieubewust leeft beter niet bestellen. Importkosten zijn er niet! Het komt ergens uit europa, dacht duitsland ofzo. Maak ook zeker gebruik van de kortingscodes!

5 jaar geleden

Ik bestel vaak bij shein! Het is meestal tussen de 5 en 15 dagen in huis. K ...
Nou lijkt het net alsof ik het promoot ofzo haha maar ben gewoon erg tevreden!

5 jaar geleden

Mijn vriend had laatst wat kinder kleding daar besteld. Ik vond het kwalitatief erg slecht, maten klopte niet, goedkope slappe stof en raar model. Maar kan ook net vette pech zijn natuurlijk, ik zou er voor mezelf niet snel bestellen. Maar ik lees hier ook genoeg positieve verhalen, dus het kan wel goed zijn... succes

5 jaar geleden

Dank voor jullie reacties allemaal!