5 Reacties
2 maanden geleden
Een klein beetje :) vorig jaar heb ik het geskipt, want hij kreeg het niet echt mee. Dit jaar gaan we naar de intocht in het dorp en er is een sinterklaas geregeld bij mij op werk. Dus daar gaan we ook heen.
Verder dacht ik aan de schoen laten zetten en pakjesavond op 5 december. Niks groots, gewoon relaxt.
Mijn man is Italiaans dus we vieren kerst met zijn familie. Mijn eigen familie viert sinterklaas niet meer sinds we zijn verteld dat Sint niet echt is.. dus die kijken maar of ze wat willen doen, daar bemoei ik me niet mee 🤷♀️ moet mn man dit jaar ook leren hoe sinterklaas werkt, dus daar zal mijn focus liggen 😂
Ben jij al bezig met voorbereiden en hoe ziet dat eruit :) ?
2 maanden geleden
Wij vieren Sinterklaas alleen met ons drietjes. Wij gaan dat dit jaar op 4 december doen, want dan zijn mijn man en ik allebei vrij.
Ons zoontje mag een aantal keer zijn schoen zetten met liedjes zingen en op 4 december zal er een zak met kadootjes zijn.
We gaan naar intocht in het dorp.
We gaan naar Molenwaard waar iets met Sinterklaas te doen is.
En wij zullen komende weekend raamstickers opplakken 😊
2 maanden geleden
Wij vieren voor het eerst sinterklaas bij ons thuis.
Ik hang pietjes en leuke raamstickers op de voorraam.
Ook gaan we nu voor het eerst naar de intocht bij ons in de stad.
Op 5 december vieren we het bij ons thuis met mijn moeder en wat familie.
Ik heb online een verlanglijstje gemaakt zodat oma's opa's en familie cadeautjes kunnen afstrepen.
Onze buurvrouw zet voor ons dan de zak met cadeautjes voor de deur.
Op 6 december vieren we het bij mijn vader.
Elk jaar komt daar zwarte piet langs.
Ze beseft het nu veel meer dan vorig jaar dus ben heel benieuwd hoe ze op alles gaat reageren 😁
Ik vind het zelf een magische tijd voor de kinderen dus wij maken er wel iets gezelligs van.
2 maanden geleden
Niet 🙈
Hij weet niet wie het is en ik geloof dat er al genoeg bij stil wordt gestaan op de basisschool later.
Mijn zoon is 1 december jarig dus vier voor nu liever alleen zijn verjaardag ipv “en-en”