9 Reacties
8 maanden geleden
Jeetje wat heftig zeg! Zeker herkenbaar.. Vorig jaar ook 2 nachten ziekenhuisopname gehad voor mijn zoon en daar is hij zo in de war geweest met zijn ritme.. Heeft hier zeker 2 weken geduurd voordat hij weer in normaal ritme zat. De paniek die je omschrijft snachts hebben we hier niet gehad. Misschien helpt een troost in bed. Hier neemt hij wel eens zien grote beer mee in bed als troost. Sorry verder geen tips behalve dat, sterkte met de situatie! Hoop dat het snel beter wordt!
8 maanden geleden
Hier wel herkenbaar. Maar niet door ziekenhuisopname, maar gewoon de leeftijd. Ik hoor het bij meer om me heen dat ze zo'n fase hadden met 2jaar en 3 a 4 maanden
8 maanden geleden
Ajj heftig zeg!
Hier een dochter die met 10 maanden 4 nachten in het ziekenhuis gelegen heeft (RS). Dat heeft daarna ook zeker 2 weken geduurd voordat ze weer goed sliep. Wel andere leeftijd, ik kan me voorstellen dat met 2 jaar dit wel weer echt anders is met bewustzijn van alles.
Sterkte! Hopelijk snel weer een beetje beter.
8 maanden geleden
Reactie op mmmiriammm
Hoe gaat het ondertussen?
Middagdutje blijft moeilijk, slecht in slaap vallen en ze wordt al wenend wakker. Maar misschien zitten we ook in de overgang tussen wel of niet een dutje.
‘s avonds lukt het ondertussen om in de gang aan haar deur te zitten tot ze in slaap gevallen is en dan slaapt ze wel mooi door tot ‘s morgens.
Lief dat je er naar vraagt!