33 Reacties

4 jaar geleden

Mij zoontje is zelf 7 weken en wij houden dit aan. Misschien heb je hier wat aan. Zie volgende post ook

4 jaar geleden

😊

4 jaar geleden

En deze

4 jaar geleden

Reactie op kiek1995

Mij zoontje is zelf 7 weken en wij houden dit aan. Misschien heb je hier wa ...
Super bedankt ! Ik kan alleen niet klikken op de afbeelding waardoor ik niet kan lezen wat er staat 🙈 zou je het misschien een beetje meer kunnen inzoomen? Thanks alvast ! 😊

4 jaar geleden

6-9 weken

4 jaar geleden

9-12

4 jaar geleden

Routinetips

4 jaar geleden

Routinetips

4 jaar geleden

Routinetips

4 jaar geleden

Routinetips

4 jaar geleden

6-9 welen

4 jaar geleden

Reactie op Jennnxxx

Super bedankt ! Ik kan alleen niet klikken op de afbeelding waardoor ik nie ...
6-9 weken

4 jaar geleden

6-9 weken

4 jaar geleden

9-12 weken

4 jaar geleden

9-12 weken

4 jaar geleden

9-12 weken

4 jaar geleden

Hopelijk heb je er wat aan!😊😊

4 jaar geleden

Mijn zoontje is juist 7 weken en ons schema ziet er zo uit. 7-8u eerste flesje dan meestal 1u wakker met voeden inclusief dan slapen. 10u flesje dan max anderhalfuur wakker dus beetje spelen en de sitter na de voeding daarna terug slapen. 14u hetzelfde als 10u 17u badje 17u30-17u45 hetzelfde als 14u 21u laatste flesje niet meer spelen maar wel wat knuffelen. Rond 22u slaapt hij door tot 7-8u. Hij krijgt flesjes van 150cc + 5 en hij krijgt elk slaapje een inbakerslaapzak aan en slaapt in de co sleeper in de slaapkamer (volledig donker de hele dag)

4 jaar geleden

7:00 voeden en verschonen, dan terug naar bed. 10:00 voeden, aankleden en beneden spelen. Ik let dan op slaapsignalen. Hij slaapt dan een half uur in babynestje in de box voor de volgende voeding. Meestal van 11:30-12:00 13:00 uur voeden. Dan gaat hij tussen 13:30 en 14:00 naar bed en slaapt hij 2 uur. 16:00 voeden en spelen. Let dan weer op signaal. Hij slaapt meestal nog half uur a drie kwartier tussen 17:00 en 18:00. Om 18:30 gaan we naar boven. Doen we hem in bad en geven we een afgekolfd flesje. Meestal slaapt hij dan tussen 19:30 en 20:00. Om 00:00 maak ik hem wakker voor voeding, verschoon ik hem en meteen daarna slapen en om 05:00 maak ik hem wakker voor voeding en gaat hij meteen weer slapen. De voeding om 5u wil ik weglaten, maar mijn borsten kunnen dat nog niet aan. Dus ben het nu rustig aan het rekken.

4 jaar geleden

Met dit schema slaapt hij tussen de 14 en 16 uur.