2 Reacties
茅茅n dag geleden
Ik heb onderstaande sinds een maandje voor mijn zoontje van 3. Hier hem aangeschaft omdat hij iedere nacht wakker werd en alleen maar bij mij in bed wilde slapen. Heb met hem afgesproken dat als het schaapje wakker is hij bij mij in bed mag, dat is om 7.00 en dat werkt echt top.
Maar gebruik hem eigenlijk niet, omdat mijn zoontje vroeg wakker was, want dat is hij eigenlijk niet. Dus kan niet zeggen of het daar ook echt goed voor werkt.
Bekijk Slaaptrainer - Kinderwekker - Slaapwekker - Oplaadbaar - Nachtlampje Kinderen - Slaaptrainer Schaap Kinderen - Met Dimfunctie - Daily Logix' op: https://www.bol.com/nl/p/slaaptrainer-kinderwekker-slaapwekker-oplaadbaar-nachtlampje-kinderen-slaaptrainer-schaap-kinderen-met-dimfunctie-daily-logix/9300000044963321?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
茅茅n dag geleden
Ja wij gebruiken er nu een, ongeveer een maand denk ik. Mijn zoontje werd op een gegeven moment elke ochtend tussen 4.30 en 5.00 wakker en wilde ook echt niet meer slapen... Ik was vrij sceptisch maar het werkt super! Hij wordt nu nog wel eens rond die tijd wakker maar we kunnen hem nu (welliswaar soms met wat moeite) uitleggen dat het nog geen tijd is om op te staan en dus weer verder laten slapen! Hij snapt het principe van "De dino is rood dus ik moet nog slapen" en "Hij is groen dus ik mag uit bed" erg goed. Het accepteren ervan is dus soms nog wat lastig om 5.00 in de ochtend maar het gaat super! Ik ben begonnen met 5.30 want ja, 7.00 kan je natuurlijk niet gelijk verwachtenals voorheen steeds 5.00 de norm was馃檲 En dat ging steeds zo goed (had het idee dat hij regelmatig wakker werd van de overgang van het licht) dat ik hem steeds wat later heb gezet. Op een gegeven moment zaten we op 6.15! Maar met de afgelopen vakantie is dat weer even 6.00 geworden. Maar ik ben er heel blij mee! Wij hebben wel een duurdere, van KiddieAlarm.