11 Reacties

3 jaar geleden

Samen slapen is veilig indien je borstvoeding geeft

3 jaar geleden

Hier ligt onze zoon gewoon op z'n zij in slaapzakje en dan tot de helft ingestopt met laken. En overdag ligt hij gewoon op z'n buik.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Ons meisje slaapt al sinds ze 10 dagen is op haar zei in de cosleeper.. Ze ligt in een nestje, tussen 2 opgerolde tetradoeken zodat ze niet voor of achter kan rollen…. (Tetra onder hoofd is voor als ze wat zou teruggeven) doe nu nog haar dekentje strak er rond Lukt hier prima! Ook staat haar cosleeper aan het hoofdeinde 1 standje omhoog

3 jaar geleden

Je hebt van die zijslapertje, onze dochter slaapt er ook in. Ze zijn van doomoo.

3 jaar geleden

Hier ook zijslapertje voor in bed

3 jaar geleden

Hier ook op een zijslaapkussen. Wij gebruiken een puckababy. En de cosleeper schuin omhoog aan het hoofdeinde. Hier ook verborgen reflux.

3 jaar geleden

Ik baker in en leg ‘m dan in een Doomoo zijligkussen. Ik vind het best veilig maar soms twijfel ik.. soms wroet hij van de krampen naar z’n buikje. Allegoed is zijn nekje al sterk!

3 jaar geleden

Waarom zou dit niet veilig zijn? Ik leg mijn zoon ingebakend op zijn zij in een Domo zijligkussen. Bedje staat ook heel schuin. Zou het juist gevaarlijker vinden hem op de rug te leggen. Hij blijft dan vaak in de reflux hangen.

3 jaar geleden

Wij doen dit op aanraden van de Osteopaat ook. In de co-sleeper in een speciaal zijligkussen. Ze ligt in een “love to dream” slaapzakje. Onder een dekentje. Wij leggen een opgerolde handdoek aan de voorkant (niet te hoog ivm gezichtje) om op de buik rollen te voorkomen.

3 jaar geleden

Heb ook een zijslaap kussen in cosleeper maar slaapt wel met slaapzak
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Iedereen bedankt voor de reacties! Ik heb een zij slaap kussen besteld!