22 Reacties
3 jaar geleden
Alles wat geluid maakt en beweegt. Ook ballen en dergelijke waar ze achterna kan kruipen. Haar favo speelgoed ever is kinder sleutelbos. Echt metaal en maakt zo leuk geluid alsof het echte sleutels zijn. Voor de rest zie ik geen verschil of ze liever met houten speelgoed speelt of plastic, maar alles wat gaat om verkennen en in haar mond stoppen.
3 jaar geleden
Boekjes zijn hier tegenwoordig favoriet. Met van die dikke, kartonnen bladzijden. Ze blijft maar van plaatje naar plaatje bladeren. Verder zo'n xylofoon waarbij ze met het stokje ook graag op andere dingen timmert. Houten blokjes, van die bad speeltjes en plastic stapelbekers pakt ze ook vaak. O, en de poes. Die vindt gelukkig alles goed.

3 jaar geleden
Mijn zoontje vindt de vriendelijke dierentractor van Vtech heel leuk. Hij begint de tractor nu ook al op en neer te bewegen, ziet er erg koddig uit 😍
3 jaar geleden
De oude kookpan, likkepot, bak ding kwast van silliconen, garde en mijn slipper 😄
En dan te bedenken dat hier een vermogen aan vtech prut en andere zooi ligt 😶
Wij hebben nu maar lege flesjes en allerlei voorwerpen gehaald om erin te doen. Morgen met een lijmpistool de dop dicht maken en dan hebben we sensory bottles. Vind het best lastig hem te blijven prikkelen.
3 jaar geleden
Hier ook echt heel leergierig. Zo’n blokkenstoof dat ze vormpjes in gaatjes moet doen. En van die ringen om een staaf heen doen bv.
3 jaar geleden
Als ik de hele grond vol leg met zijn speelgoed gaat hij toch richting de bank waar de kattenspeelbaan ligt om daar mee te spelen. Samen met onze poes 😛 win win want je kat is er ook blij mee haha

3 jaar geleden
Dit opblaasding met rinkelballen is een hit op het moment hier.. hij tilt hem op, slaat, rolt ermee, kruipt er achter aan.. ben nog opzoek naar een leuke activiteitenkubus :)
Verder laat ik hem door het huis heen neuzen. Dr staat een tas met oud papier in de keuken die soms onderzocht wordt. Of plastic bakjes, dingen van de koelkast af plukken, pollepels etc.