12 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb er een gekocht toen mijn dochter 7 maanden was. Ze "twerkt" er nu ook op los en rolt alle kanten op, maar ik vind zo'n mat wel fijn. Ook straks als ze kan zitten om lekker op te spelen of mee naar buiten te nemen. We hebben 'm nu ook mee op vakantie. Verder zijn zo'n speelmatten van foam die wij hebben ook lekker warm voor de wintermaanden (op een tegelvloer). Ik heb deze van Amazon. Deze is wel 1.80 bij 2 meter dus lekker groot. Dochter en ik zijn er in ieder geval blij mee!

3 jaar geleden

Hier blijft de kleine man echt niet meer op een kleedje. Zou het niet meer aanschaffen als je kleine al zover is. Ons zoontje deed precies zo zoals je beschrijft en gaat inmiddels het huis door en kan ook zelf naar zit. Dat is zo snel gegaan ineens. Dus ik vermoed dat het zonde gaat zijn van je geld 😉

3 jaar geleden

Reactie op Assie-07

Hier blijft de kleine man echt niet meer op een kleedje. Zou het niet meer ...
Onze dochter blijft er ook zeker niet meer op, maar... het is wel heel duidelijk de speelzone. Daar zijn speeltjes, stoeien we met haar enz. Dat heeft ze heel goed door en ze gaat er zelf naartoe als ze wil spelen vinden wij zelf wel prettig.

3 jaar geleden

Ik ga zo'n foam puzzel tegelmat kopen :) super leuk ook voor als ze wat ouder zijn en het in elkaar kunnen puzzelen! En nu als baby lekker op rond rollen en kwijlen xD Plus je kan ze buiten neerleggen :) en als je het niet zeker weet kun je ook op marktplaats kijken, dan weet je zeker dat je je geld niet verspilt ^_^

3 jaar geleden

Hier wordt de foammat gebruikt voor alle motorische experimenten ook al gaat onze zoon Al het hele huis door, en het is zijn speelzone. Dus daar leggen we hem altijd neer als we thuis komen etc en daar staat (‘s ochtends voordat hij wakker is haha) zijn speelgoed. Vind het wel fijn dat hij nieuwe dingen qua bewegen man uitproberen op een vriendelijke ondergrond, en het is ook heel fijn als je samen wilt spelen :)

3 jaar geleden

Vandaag onze speelkleed binnen gekregen van LovebyLily. Echt top kwaliteit. Onderkant, antislip. Groot kleed, maar gemakkelijk te wassen met de hand of in de masmachine! Ik ben fan! En onze zoon ook 🙌🏼😄

3 jaar geleden

Ik had een kleed, maar daar lag ze binnen 2 minuten constant naast. Boven een groot kleed, en ook daar gaat mevrouw vanaf. Dus hier speelt ze gewoon op de grond. Kruipen heeft mijn zoontje geleerd op de gewone vloer, kleed gleed hij op weg. Dochterje duurt niet lang meer voor de kruipt, ze is flink aan het oefenen. Zou denk ik wel een afneembare foam mat aanschaffen ipv een stoffen, stoffen kleed wat ik heb, zitten ondertussen vlekken in van het kwijlen/spugen.

3 jaar geleden

Ik heb een enorme mat en meneer rolt er altijd naast. Toch gebruik ik de mat lekker buiten en als ik ergens op visite ben, want niet iedereen heeft een schone vloer. Ook als ik erbij ga liggen dan lig ik graag op een kleed in plaats van de grond, dus geen spijt al ligt de kleine er net zo vaak naast als op

3 jaar geleden

We doen er hier geen moeite meer voor om iets op de grond te leggen, meid gaat de hele kamer door😂

3 jaar geleden

Wij hadden een speelmat gekocht, superfijn. Maar uiteindelijk maar erg kort van genoten. Ze was aardig snel een actieve (door de hele woonkamer) kruiper. En is nu vooral de hele dag bezig om te staan en langs de meubels te cruisen. Achteraf hadden we dus eerder moeten kopen. Want hij staat na 2-3 weken gebruiken nu aan de kant alweer. Misschien komt er nog wel weer een periode dat ze meer op 1 plek op de grond speelt. Dan pakken we hem er weer bij. Maar voor nu gaat alle aandacht naar staan en lopen.

3 jaar geleden

Ik heb een grote speelmat van die foamtegels. Ze speelt daar regelmatig op, ze tijgert dan ook heen en weer. Ze gaat er ook vaak af en door het huis heen tijgeren maar het speelgoed ligt bij de mat dus gaat meestal weer terug. Ik heb veel plezier van de matten

3 jaar geleden

Mijn kindje speelt op het laminaat. Paar keer met omrollen hoofd gestoten, en rolt nu voorzichtiger om :) Tijgert flink door de kamer heen.