14 Reacties

2 jaar geleden

Mijn baby is nu een week oud en had eerst de speen van Difrax. Ze dronk ook veel te snel waardoor ze alles weer uitspuugde. Nu gebruik ik dr brown en met pauzes. Ze drinkt wel minder maar houdt het wel binnen.

2 jaar geleden

Wij gebruiken deze ook. Ook even de 1 gebruik maar we merkten dat ze san nog veel zuig behoefte had. Ook was ze erg jengelig en huilerig terwijl ze met de P erg rustig was. Nu sinds gister avond weer de P erop gezet en ze is weer veel rustiger. Eerst met de P deed ze een uur over 50 cc met tussendoor verschonen. Toen de 1 erop gezet. Met 20 minuten 65 cc. Later dus met 10 minuten 65 cc. Nu een half uur 65 cc met de P

2 jaar geleden

Wij hadden precies hetzelfde, kleine kindjes moeten volgens hun natuur vechten om sterk te worden dus drinken over het algemeen veel krachtiger. Ons kindje is niet prematuur maar wij gebruiken wel de prematuur speentjes omdat hij dus zo gulzig drinkt, werkt echt super!

2 jaar geleden

Dank voor jullie reacties ik ga morgen de prematuurspeen maar aanschaffen!

2 jaar geleden

Wij voeden onze zoon met flesjes van Medela. Daarbij zit een speen die de borst 'nabootst'. Dan moet 'ie meer moeite doen. Tevens leggen wij hem op zijn zij en vullen de speen tot de helft. Zo moet hij ook echt moeite doen, doet er langer (15-20 min) over en ervaart een vol gevoel.

2 jaar geleden

Difrax heeft spenen zonder gaatje waar je zelf een heel piepklein gaatje in kan prikken zodat de baby meer moeite moet doen om de fles leeg te drinken. Mijn zus ging van een fles leeg in 1 minuut na een half uur, waarna de baby lekker moe was van het drinken 😊.

2 jaar geleden

Reactie op 1ekindje17

Dank voor jullie reacties ik ga morgen de prematuurspeen maar aanschaffen! ...
Mijn zus had er 1 gekocht en de baby had als nog de fles leeg in 3 minuten ipv. 1 minuut. Dus veel hielp dat niet. Difrax heeft spenen zonder gaatje waar ze zelf een piepklein gaatje in geprikt had. Toen moest de baby meer moeite doen en deed ze een half uur over een flesje😊 daarna moe van de moeite en heerlijk slapen😅

2 jaar geleden

Ik heb sinds gisteren die Dr Brown speen plus flesje aangeschaft om langszamer te drinken maar ze drinkt nog steeds als een malle dus naar mijn mening werkt het niet..

2 jaar geleden

Hier ook een snelle drinker.. de tip welke wij kregen van de kraamzorg: Laat je kleintje een paar slokjes drinken, vervang dan de fles voor een speentje en laat de kleine hier een minuutje op zuigen.. vervolgens weer paar slokjes laten drinken en weer vervangen voor de speen. Dit doe je ongeveer 3x herhalen en daarna zou je kleintje rustiger moeten drinken en pauzes moeten nemen tussendoor. Dit hielp bij ons echt en hij drinkt nu lekker op zijn gemak

2 jaar geleden

Die prematuur speen heb ik gekocht om dezelfde reden. Alleen omdat de kleine meid al gewend was aan het grotere gaatje ging ze helemaal over de zeik toen ik deze aan haar gaf. Krijsen... paar keer geprobeerd maar helaas, ik blijf bij de oude...

2 jaar geleden

Hier ook de prematuur speen aangeschaft ivm gulzig drinken. Werkt perfect!!

2 jaar geleden

Reactie op MamaSuuz

Ik heb sinds gisteren die Dr Brown speen plus flesje aangeschaft om langsza ...
Ik gebruik de avent kleine flesjes. Daar zit een speen maat 1 op. Volgens de beschrijving tot 1 maand. Ze was best lang bezig met het leeg drinken en viel vaak in slaap. Hierdoor heb ik nummer 2 erop gezet. Hierdoor was de fles binnen 10/15 minuten leeg en kreeg ze eerder weer honger. Ze heeft geen speen dus de zuigbehoefte werd niet gestild. Ik heb nummer 1 weer gebruikt en nu doet ze netjes 30 minuutjes over de fles.

2 jaar geleden

Idd de prematuurspeen gebruiken. Mijn oudste was ook een gulzige drinker. Met de prematuurspeen was dit opgelost. Succes