29 Reacties
3 jaar geleden
Hier was het vooral met in bed leggen een waar drama.. gaat inmiddels wat beter. Mijn zoontje wordt nu ook vaak in de nacht of rond 23.00 uur wakker voor een flesje. De nacht vind ik zo erg nog niet, honger = flesje naar mijn mening. Zeker ook omdat hij daarna weer goed slaapt. Het in bed leggen is inderdaad uitputtend.. nu nog meer respect voor ouders waarvan de baby niet zelfstandig in slaap kan vallen.
3 jaar geleden
Jupp hier ook, morgen al 2 weken op en af 😅 sinds een avondje rustig, soms een lange middagdut maar vooral heel kort, onrustig en overstuur... Hopelijk bijna erdoorheen 😱
3 jaar geleden
Check!🙈 Nu een week bezig.. drinkt 4 flessen per 24 uur waarvan 2 in de nacht🙄 zou best prima zijn als ze dat ritme wat aanpast. En wat een onrust, foei hahah
3 jaar geleden
Same same, ook i.v.m. tandjes (twee tegelijk en volgens mij komt er meer) - het is zo zwaar! Hij wil alleen maar nabijheid, hij slaapt inmiddels ook naast me want anders blijft hij ontroostbaar. Leg hem vaak weer terug maar dan wordt hij binnen het uur weer huilend wakker. Het is een faaaaaaase... ze leren zoveel rond de 6 maanden, zoveel ontwikkelingen en prikkels en verwerking. Maar ben ook gesloopt, haha!
3 jaar geleden
Hier hetzelfde de middagslaap ik gewoon een half uur ? Krijg hem dan met geen mogelijkheid in slaap en zelfs niets wiegen 😵💫 is druk aan het tijgeren hier en zit in de roze HHH fase 🤪
3 jaar geleden
Ik had dit ook dit heeft 13 dagen geduurd bij ons.. en nu 2 nachten weer goed maar goed juich nog niet te snel! 🤪
3 jaar geleden
Hier ooook. 6,5 maand bijna 7 maanden. Wordt elke nacht wakker. Ben dan eerst als een zombie een paar x speen erin doen en hem steeds op zn rug leggen. Werkt niet. Dan klein beetje melk 60ml met 1 schepje en dan slaapt hij wel weer.. som uiteindelijk toch nog in bed nemen…😴 kan je baby nu in een slaapregressie zitten? Oei ik groei app geeft ook geen sprong aan ofzo. Hij kan wel echt van alles. Rollen, van lig naar zit, zichzelf optrekken, tijgeren etc😅
3 jaar geleden
Klinkt mss raar, maar wat een geruststelling! Onze dochter heeft dit ook en ik begon echt te denken dat er iets grondig mis was met onze aanpak. We waren zelfs aan het overwegen om een slaapcoach in te schakelen. 😅
Dochtertje van 7maand heeft de afgelopen weken groente - en fruitpap leren eten, kan nu zelfstandig zitten en naar alle kanten rollen. We denken ook dat er een tandje zit aan te komen. Dutjes overdag gaan moeizaam en zijn heel kort. Te slapen leggen gaat moeilijker. En s nachts 1 tot 2 keer wakker en enkel te troosten met een flesje. Terwijl ze ervoor gewoon door sliep.
Ik hoop dat het een fase is en dat we er snel door zijn 😅
3 jaar geleden
Hier ook sinds een aantal dagen, zodra ik hem in bed leg is het krijsen. Sliep eerst ook tot 0700/30. Nu is het al feest om 5.30, vannacht zelfs om 03.00 🥲
En overdag slaapt die ook niet veel...
Hoop dat die snel weer gewoon normaal gaat slapen zonder al dat gekrijs 🫣
3 jaar geleden
Sow ja wat een ellende allemaal.
Hier opeens een vroege vogel die rond 6u wakker is🙄😴… Sliep voorheen tot 7u/8u🤷🏼♀️. Ook het in slaap vallen ‘s avonds gaat moeizamer. Geprobeerd om de dutjes overdag te korter, die gaan gelukkig prima, maar dan lijkt hij oververmoeid te zijn en word er niet later door wakker in de ochtend..
Tandjes, sprongetje en slaapregressie in een volgens mij. Benieuwd hoelang dit nog duurt, in ieder geval heel hard hopen dat dit een fase is😅..
3 jaar geleden
Hier ook eentje die al drie dagen om 5 uur wakker is! Ik hoop echt dat het snel voorbij is.. wel fijn om te lezen dat meer babies dit hebben en er dus waarschijnlijk bij zal horen. Ik ga het kleine flesje geven nog eens proberen, misschien slaapt hij daarna dan nog wat langer in de ochtend!
3 jaar geleden
Reactie op Fieleke89
Hier ook eentje die al drie dagen om 5 uur wakker is! Ik hoop echt dat het ...
Ook geprobeerd gisteren, helaas geen resultaat😕.. Hij probeert wel echt nog in slaap te komen maar lukt gewoon niet.. Al van alles geprobeerd. Duurt al bijna twee weken, hopelijk snel een einde in zicht.
3 jaar geleden
Ja mijn zoon van vandaag 8 maanden ook.. sinds 1,5 week ook vaak wakker ‘s nachts. Moet ‘m dan weer oppakken en zo in slaap maken op mijn armen.. ben echt kapot maar hoop dat het snel voorbij is 🥰