13 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb last van mijn middenrif, omdat ik endometriose heb en dit van mijn middenrif is gesneden. Ik denk dus wel dat het kan dat je last krijgt van je middenrif en/of ribben in jouw situatie, omdat ik door het littekenweefsel voel dat het wordt opgerekt etc. Morgen even de vk bellen, denk ik, zij zullen je klachten denk ik wel herkennen en kunnen aangeven waar het aan ligt.😊

4 jaar geleden

Heb je trouwens ook last van maagzuur?

4 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Heb je trouwens ook last van maagzuur?
Nee, zelden.. 😖

4 jaar geleden

Reactie op Tutje

Nee, zelden.. 😖
Oh dat scheelt dan weer iets haha. Meestal krijg ik na de middenrifoijn last van heel pijnlijk, brandend maagzuur (is logisch natuurlijk, omdat je maag dan ook wordt geplet). Hopelijk weet de vk er iets op🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Even een update, contact gehad met de verloskundige. Zij liet inderdaad weten dat het erg mogelijk is dat de pijn kan komen door dat de baby met ze bips duwt , bewegingen en / of schopt. Maar als ik langs wilde komen dat ik dat uiteraard kon aangeven...

4 jaar geleden

Reactie op Tutje

Even een update, contact gehad met de verloskundige. Zij liet inderdaad wet ...
Ah, dat is wel een geruststelling! Weet je ook of de baby zo blijft liggen tot aan de geboorte of nog kan draaien?

4 jaar geleden

Reactie op BabyBoertje24

Ah, dat is wel een geruststelling! Weet je ook of de baby zo blijft liggen ...
Gebeurd nog maar zelden dat het nog gaat draaien.. Volgens de verloskundige.. Dus we gaan er maar van uit dat die lekker met ze bips en ze bewegingen me het leven zuur gaat maken de komende 3 maanden 😜😵

4 jaar geleden

Reactie op Tutje

Gebeurd nog maar zelden dat het nog gaat draaien.. Volgens de verloskundige ...
Oh wauw..😳😬

4 jaar geleden

Hier helaas dezelfde ervaring. Vandaag 26 weken. Verloskundige gaf aan kan geen kwaad voor de baby, is alleen vervelend voor jezelf. Af en toe plat liggen helpt bij mij dan trekt het weg. Maar zitten, staan en lopen speelt het weer op. Sterkte ermee.

4 jaar geleden

Reactie op Angel1989

Hier helaas dezelfde ervaring. Vandaag 26 weken. Verloskundige gaf aan kan ...
Ja plat liggen helpt bij mij idd ook.. Maar om de hele dag plat te liggen haha. 😜

4 jaar geleden

Ja ik heb het ook inderdaad… plat liggen en het is weg, bijzonder inderdaad.. Geen idee wat het is…

4 jaar geleden

Ik heb dit ook! Mijn verloskundige zei dat het niks met de baby te maken had of met zwanger zijn überhaupt en dat ik naar de huisarts zou moeten. Maar nu jij uitlegt hoe de baby bij jou ligt, verklaart dat natuurlijk wel iets! Het is een vervelende pijn, hebben jullie het ook bij auto rijden erger?

4 jaar geleden

Reactie op MamaxxxM

Ik heb dit ook! Mijn verloskundige zei dat het niks met de baby te maken ha ...
Dan is blijkbaar elke verloskundige anders hiermee.. Want ze leggen ook uit dat de baarmoeder steeds meer groeit en hierdoor je organen naar boven worden gedrukt.. Dus dit kan ook een onprettig gevoel geven. Maar met auto rijden heb ik het ook wel als ik een bijvoorbeeld langer dan een half uur moet rijden.