2 Reacties
6 maanden geleden
Ik heb geen ervaring met borstvoeding, maar wel met een dochter die het moeilijk vond alleen in slaap te vallen.
Ik had een comfortabele stoel op haar kamer, met slapen kantelde ik haar tegen me aan en als ze in slaap was gevallen, legde ik haar voorzichtig in bed. Ze had een speen waar ze op sabelde.
Toen ze overdag nog twee slaapjes had, kon ik met het tweede slaapje van alles proberen om haar in bed te krijgen, maar ze werd steeds wakker.
Uiteindelijk heb ik me erbij neergelegd en in de luie stoel een boek gelezen terwijl ze in m’n armen sliep. En heel eerlijk, het was de beste tijd van m’n leven.
Meestal helpt een vol buikje of een warm badje goed om doezelig te worden en makkelijker in slaap te vallen. Heb je al een keer geprobeerd flesvoeding of een papfles te geven? Misschien dat het buikje iets meer gevuld is?
Ik hoop dat je hier iets mee kan.
6 maanden geleden
I know the feeling... hier hebben we ook van alles geprobeerd.
Mijn zoontje is nu 2,5 en drinkt soms in ochtend nog bij me als eem soort kroelmoment.
Wat bij ons hielp is toch dat de papa hem naar bed bracht maar dat is bij jou geen optie. Ik heb ook goede verhalen over eem boekje gelezen (ik geloof nursies when the sun shines) maar zelf dat boekje helaas nooit gevonden.
Wil je kindje wel een fles? Ms toch dat geven en dan volhouden meid.
Het komt uiteindelijk echt goed ❤️