4 Reacties

6 maanden geleden

Ik gebruik voor mijn dochter Curly Girl Curl Styling Milk. Heel fijn om door de krullen te kunnen kammen en lekker pijpenkrullen te maken.

6 maanden geleden

Ik gebruik Zwitsal shampoo en crèmespoeling om te wassen. En dan de Yari lijn om z'n krullen minder pluizig en krulleriger te krijgen. Krijg van kappers steevast te horen dat Yari te zwaar is voor kleine kinderen, maar mijn zoon heeft een enorme bos met dik haar, maar alles voor kleine kinderen heeft geen effect. Na het douchen gebruik ik wat en als hij wakker is. Per keer een klein beetje :) krullen vallen dan mooi samen en worden glanzend.

5 maanden geleden

Reactie op Soeppan

Ik gebruik Zwitsal shampoo en crèmespoeling om te wassen. En dan de Yari li ...
Haha het lijkt net of ik hier mijn zoon zie. Zelfde haar en t-shirt. Dankje voor de tip.🍀

5 maanden geleden

Reactie op Amanda14757

Haha het lijkt net of ik hier mijn zoon zie. Zelfde haar en t-shirt. Dankje ...
Zara 🙌 Haha ja ik zag het aan je zoontjes haar ♥️ prachtig zo'n bos krullen 🥰 Ik gebruik de Yari curl activator na het douchen en de curl maker op droog haar na het slapen. Ik neem een aantal keer hele kleine beetjes en verdeel dit, want als ik 1 klodder in een keer doe, dan verdeeld het slecht en lijkt het net alsof hij een vette pluk in zn haar heeft 🤭 Maar denk dat je ook echt beetje moet onderzoeken wat goed werkt voor jouw zoontjes krullen :) dr zijn ook goedkopere producten voor krullend haar, ik heb nu beetje gekeken naar de CG methode. Weet niet of je dat kent, maar dat is Curly Girl methode en een hele aparte wereld over het verzorgen van krullend haar :)