8 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op Floepa
Misschien helpt koelen? Een icepack of natte koude theedoek er tegen aan vo ...
Pas hier aub mee op! Je raakt op die plek veel sneller onderkoeld door een icepack dan elders op het lichaam. Ik spreek uit ervaring.. Was ook opgezwollen en pijnlijk, dus ik denk doe er een coolpack op, nou ik werd dus mooi met de ambu naar het zh gebracht 🤦🏻♀️ daar werd me dit verteld.
Dat was overigens niet tijdens de zwangerschap dus ik heb niet zo veel tips, want ik heb geen idee wat wel en niet mag tijdens zwangerschap wat betreft medicijnen enz.
4 jaar geleden
Koelen kan misschien dmv een aantal zakjes vullen met een aantal lepels appelstroop die je vervolgens in de vriezer legt. De appelstroop wordt niet hard maar wel koud. Deze wikkel je dan in toiletpapier en stop je in je ondergoed op de plek waar je last hebt. Doen ze ook op die manier na de bevalling.
Is misschien wat lastig nu je op vakantie bent 🙈, maar misschien is er toch een mogelijkheid?
Sterkte in ieder geval en zeker even checken bij je vk
4 jaar geleden
Ik zou hierover sowieso even de vk bellen. Die kan aangeven of het zwangerschapgerelateerd is en wat je dan evt kan doen.
4 jaar geleden
Dat zijn waarschijnlijk spataders. Je kan buiten de zwangerschap om, dit totaal niet voelen en als je zwanger bent, komt dit uit. Dat kan inderdaad heel pijnlijk zijn. Valt niet veel aan te doen helaas.