8 Reacties

3 jaar geleden

Ik vergat het in het begin ook toen hij net zijn eerste tandjes kreeg. Sindsdien heb ik een wekker gezet rond zijn bedtijd elke dag zodat ik het niet vergeet.

3 jaar geleden

Ik doe het na het gezichtje wassen in de badkamer, altijd met hem samen! En dat vind hij ook extra leuk馃槀

3 jaar geleden

Op vast moment in jullie bedtijd-ritueel proberen in te slijten. Wel echt blijven doen hoor 馃檲 Hier heeft dochter een poos zoveel strijd gegeven, dat we het ook maar af en toe hebben gelaten. Zij heeft nu in haar achterste kiezen bruine vlekjes ofwel beginnende gaatjes 馃槹馃檲馃槩 Gelukkig melkgebit, dus gaat ze nog wisselen. Maar wel even een harde les 馃槗

3 jaar geleden

Beter te weinig als teveel poetsen , fluoride kan wel wat schade veroorzaken. Hopelijk helpt het wat tegen het slecht voelen, eens vergeten zal wel niet zo erg zijn.

3 jaar geleden

Als ze ziek is of ze is echt moe, doe ik het ook niet. Al twee dagen na elkaar nu niet gedaan. Geen probleem, anders doe ik het netjes wel. En om het te helpen onthouden.. Als ik haar van het verzorgingskussen til, denk ik altijd: welke zalfjes en cr猫mekes moet ik nog aandoen? En alles staat mooi in het zicht op een plank.. Tandpasta staat er altijd tussen 鈽猴笍

3 jaar geleden

Reactie op Fleuvdoo

Als ze ziek is of ze is echt moe, doe ik het ook niet. Al twee dagen na elk ...
Dit is een goeie! Heb ook zo een plank en gelijk de tandpasta er tussen gezet nu

3 jaar geleden

Reactie op Assie-07

Op vast moment in jullie bedtijd-ritueel proberen in te slijten. Wel echt b ...
Dit hier 鈽濓笍 ik heb toen ik 5 was ook een kies moeten laten trekken vanwege gebrekkig poetsen en pijn met eten, omdat er een mega gat in m'n kies had. Heb meteen de tandenfee afgetroggeld 馃槀 "Nu krijg ik 5 gulden ipv 5 cent van de tandenfee, mama, want deze is getrokken". (Ze is er nog in meegegaan ook). Nee, maar ik snap je pijn. Ik heb adhd en dit soort dingen onthouden zijn een pain in the butt. Daarom cre毛er ik routines. Tandenpoetsen doe ik na het aantrekken van de pyjama en slaapzak. Hij ligt dan klem op het aankleedkussen en we maken er altijd een feestje van ^_^ Wat mij helpt is dat de tandpasta en tandenborstels op ooghoogte liggen naast de luiers en de babyfoon (we zetten altijd samen de babyfoon aan met een plingelliedje als hij zn bed in gaat) dus mijn oog valt er altijd wel op. Maar lieve mama, slecht hoef je je echt niet te voelen hoor 鉂わ笍 het kan echt geen kwaad als je het een keer vergeet, de tanden vallen niet meteen uit xD Structureel jaren te weinig poetsen is helaas wel slecht voor de tanden.

3 jaar geleden

Reactie op Soeppan

Dit hier 鈽濓笍 ik heb toen ik 5 was ook een kies moeten laten trekken vanwege ...
Dankjewel voor je lieve woorden en goeie tip! Raar genoeg sinds ik deze topic heb geopend niet meer vergeten en ligt die nu ook op ooghoogte 馃コ