43 Reacties
4 jaar geleden
Of waterige afscheiding.
Kunnen ze bij vk zo testen. Zou toch even bellen als je twijfelt.
4 jaar geleden
Als je met je hand op je mond op je hand blaast, komt er dan vocht uit? Dan moet je de verloskundige bellen, dan is het waarschijnlijk vruchtwater 😊
4 jaar geleden
Ik heb wel gelezen dat het kan, zelf geen ervaring mee. Maar kan vanaf deze termijn wel gebeuren.
4 jaar geleden
Heb hetzelfde gehad! Ben ongeveer even ver als jij bent. De verloskundige heeft me idd op mijn hand laten blazen, als er dan vocht uitkomt kan het vruchtwater zijn. Anders is het waarschijnlijk waterige afscheiding, is ook erg normaal hoor! Loopt het de hele dag met beetjes eruit of is het echt met momenten? Vruchtwater zal de hele dag door ongecontroleerd eruit moeten lopen namelijk, bijv. als de baby draait of als je opstaat.
4 jaar geleden
Ik heb dit nu ook al 2 dagen, heel raar het lijkt niet op afscheiding bij mij maar echt gewoon een hele natte vlek..
4 jaar geleden
Reactie op DD24
Ik had een tip gezien, even een boterhamzakje in je onderbroek leggen of ee ...
Dit heb ik geprobeerd maar het werkt voor geen meter helaas.. het zakje verschuift waardoor het uit eindelijk toch in mijn onderbroek terecht komt en niet in het zakje haha
4 jaar geleden
Reactie op EVV98
Heb hetzelfde gehad! Ben ongeveer even ver als jij bent. De verloskundige h ...
Met bepaalde bewegingen.. gisteren stapte ik uit de auto en voelde het letterlijk lopen super smerig
4 jaar geleden
Reactie op decemberbaby2021
Ik heb dit nu ook al 2 dagen, heel raar het lijkt niet op afscheiding bij m ...
Dit dus ! Bij mij valt het geen natte vlek meer te noemen echt heel me onderbroek zit vol super view
4 jaar geleden
Reactie op DD24
Ik gebruik sinds paar weken ook inlegkruisjes omdat ik steeds onderbroeken ...
Heb begrepen dat dat je afscheiding kan verergeren dus je kan beter telkens je onderbroek verwisselen
4 jaar geleden
Kan goed afscheiding zijn, maar je kan ook zeker vruchtwater lekken (bv. Door scheurtje bovenin steeds kleine beetjes). Wel belangrijk om bij je vk te melden! Bij mij hebben ze bij de eerste in het zh toen echt gecheckt of het zo was of niet. Beter teveel van dit soort dingen bij je vk melden dan te weinig.
4 jaar geleden
Reactie op Wishful
Kan goed afscheiding zijn, maar je kan ook zeker vruchtwater lekken (bv. Do ...
Hoe checken ze dit als ik vragen mag?