9 Reacties

4 jaar geleden

Ja goede vraag! Wij zijn nu op vakantie in Duitsland waar het behoorlijk warm is en ik heb vandaag de melk ietsje minder warm gegeven! Dat vond ze prettig !

4 jaar geleden

Ik houd de temperatuur van de fles gewoon hetzelfde. Ik geef mn zoontje af en toe een klein lepeltje water als hij het heel warm heeft

4 jaar geleden

Ik geef iets koeler dan normaal. Een vriendin is au pair geweest in Australi毛 en daar geven ze koude melk als het warm is

4 jaar geleden

Reactie op LBJ__

Ik houd de temperatuur van de fles gewoon hetzelfde. Ik geef mn zoontje af ...
Oh dat kan ook ind! Hoe oud is jullie zoontje ?

4 jaar geleden

Ik doe dezelfde temperatuur en af en toe het hoofdje even met een washandje afnemen

4 jaar geleden

Reactie op Chantalh1

Oh dat kan ook ind! Hoe oud is jullie zoontje ?
Zijn fles is natuurlijk niet overdreven warm dus vandaar dat wij de temperatuur gewoon hetzelfde houden. Hij is 5,5 maand

4 jaar geleden

Geen ervaring met flesvoeding, maar ons zoontje drinkt de afgekolfde melk altijd gewoon op kamertemperatuur. Ik haal dan z'n flesje ongeveer een uurtje van te voren uit de koelkast (dat vind hij lekkerder dan opgewarmd馃檲).

4 jaar geleden

Ik geef borstvoeding en geef sowieso regelmatiger drinken. De borstvoeding verandert niet van temperatuur. Daarvan uitgaande zou dat met de fles ook niet moeten. Daarbij is het bij volwassenen zo dat je beter thee dan koude cola kan drinken als je het warm hebt. Het verhaal weet ik niet meer helemaal, maar wel dat het zo is. Op basis van deze 2 punten zou ik de fles normale temperatuur houden.

4 jaar geleden

onze dochter drinkt haar flesje altijd op kamertemperatuur