Hallo mama鈥檚!
Het is tropisch weer! Fantastisch lekker maar ik vroeg me af of dat jullie de temperatuur van de melk die je opwarmt aanpast met deze warme temperaturen.
Het voelt zo onnatuurlijk om je kleintje een warme fles melk te geven als je duidelijk ziet dat je kleintje het ook warm heeft.
Ik snap dat je geen koude melk gaat geven maar ik vroeg me af wat jullie doen met warm weer.
Groetjes!
Ja goede vraag! Wij zijn nu op vakantie in Duitsland waar het behoorlijk warm is en ik heb vandaag de melk ietsje minder warm gegeven! Dat vond ze prettig !
Geen ervaring met flesvoeding, maar ons zoontje drinkt de afgekolfde melk altijd gewoon op kamertemperatuur. Ik haal dan z'n flesje ongeveer een uurtje van te voren uit de koelkast (dat vind hij lekkerder dan opgewarmd馃檲).
Ik geef borstvoeding en geef sowieso regelmatiger drinken.
De borstvoeding verandert niet van temperatuur. Daarvan uitgaande zou dat met de fles ook niet moeten.
Daarbij is het bij volwassenen zo dat je beter thee dan koude cola kan drinken als je het warm hebt. Het verhaal weet ik niet meer helemaal, maar wel dat het zo is.
Op basis van deze 2 punten zou ik de fles normale temperatuur houden.