28 Reacties
5 jaar geleden
Hoe geconcentreerder je urine hoe meer HCG. Drinken heeft invloed op hoe geconcentreerd je urine is en kan dus zeker je test beïnvloeden.
5 jaar geleden
Hoe geconcentreerder je urine hoe meer HCG. Drinken heeft invloed op hoe ge ...
Ik ga het morgen maar nog eens bekijken vandaag nog niet getest probeer me te bedwingen
5 jaar geleden
Je kan echt het beste met ochtendurine testen, ze zeggen na je nod kan het de hele dag maar ochtend is echt het beste🍀
5 jaar geleden
Ik test altijd op tzelfde moment (rond 13u smiddags) en ik zorg er dan voor dat ik dan 2 uurtjes niet geplast heb. Zo kan ik goed vergelijken
5 jaar geleden
Reactie op Mama_melisdep
Je kan echt het beste met ochtendurine testen, ze zeggen na je nod kan het ...
Ja dom van mij want heb nu echt weer beetje stress ervan 😒 ga vanaf nu maar rond half elf testen zoals voorgaande keren
5 jaar geleden
Reactie op mamavanLukas
Ik test altijd op tzelfde moment (rond 13u smiddags) en ik zorg er dan voor ...
Ja doe ik ook elke ochtend als ik wakker ben test ik 🍀
5 jaar geleden
Reactie op sannekayden
Ja dom van mij want heb nu echt weer beetje stress ervan 😒 ga vanaf nu maa ...
No stress, gewoon morgen of waneer je gaat testen, zelfde tijd doen als je altijd deed🍀🍀
5 jaar geleden
Reactie op Mama_melisdep
Ja doe ik ook elke ochtend als ik wakker ben test ik 🍀
Ja ik ook ben altijd rond hAlf tien half elf uit bed maar moet ze nog halen 😌 dus doe m derna wel even ben benieuwd
5 jaar geleden
Reactie op jen.
Hoi hoi,
Niet lullig bedoelt hoor, gewoon nieuwsgierig. Een positieve tes ...
Ik heb vorige maand een miskraam gehad ivm niet oplopende testen vandaar dat ik die zekerheid wil
Ik weet als het mis gaat kan er niks aan doen maar dit is gewoon bevestiging maar ook idd jezelf gek maken ik kan net niet loslaten 🙃
5 jaar geleden
Reactie op sannekayden
Ik heb vorige maand een miskraam gehad ivm niet oplopende testen vandaar da ...
Dat is bij mij ook zo. Het kan inderdaad aan de hoeveelheid drinken liggen. Ik ga morgenochtend nog een test doen. Ik ben ook heel onzeker... Wij zijn 12 januari onze zoon verloren met 24 weken zwangerschap. Ik hoop dat alles nu goed mag gaan ❤

5 jaar geleden
Reactie op sannekayden
Ja ik ook ben altijd rond hAlf tien half elf uit bed maar moet ze nog halen ...
Hou me op de hoogte🍀
5 jaar geleden
Reactie op T WM
Dat is bij mij ook zo. Het kan inderdaad aan de hoeveelheid drinken liggen. ...

Owja ik zie t pfoee ellende het hoef natuurlijk niks te betekenen had jij ook meer gedronken of in de avond ?? Hoe ver ben ej
5 jaar geleden
Reactie op jen.
Hoi hoi,
Niet lullig bedoelt hoor, gewoon nieuwsgierig. Een positieve tes ...
Omdat een positieve test niet persee positief hoeft te blijven.. wanneer je een miskraam hebt wordt het hcg minder en ook de test minder sterk en eventueel zelfs niet meer positief. Het blijft een bevestiging!
5 jaar geleden
Reactie op T WM
Ik heb vanochtend getest met ochtend urine. Dit zijn nog early testen. Miss ...

Maar wat is er mis met deze dan? Die zijn toch goed?
5 jaar geleden
Reactie op T WM
Ja, ik heb alle 3 keren in de avond getest. Morgen ga ik gelijk in de ocht ...
Voor je nod moet je altijd testen met ochtend urine.. dus slim dat je dat nu gedaan hebt. En een early test detecteert zwangerschap eerder dus maakt niet uit of je een early of normale test gebruikt :)
5 jaar geleden
Reactie op T WM
Ik heb vanochtend getest met ochtend urine. Dit zijn nog early testen. Miss ...

Miss loopt je hcg niet goed op ik test meestal rond 10u 11u miss dat je dat ook kan proberen