10 Reacties

3 jaar geleden

Ik had voor elke collega een mini zakje maïs met een leuk kaartje erop; Almost ready to pop! Als je dat zinnetje Googled krijg je een schattig popcorn zakje met die tekst. Werd leuk ontvangen! Of iedereen een sachetje chocomelk poeder met een leuk kaartje eraan? Als er een leuk strikje omheen zit, maakt het bijna niet uit wat het is 😋

3 jaar geleden

Ik had een leuk mandje gevuld met van alles, cup a soup, thee, cappucino zakjes, dropjes, pepermuntjes, koek en chocola. Ik werk in de zorg en m'n collega's waren er wel blij mee. Heb er een kaartje bij gedaan om ze te bedanken voor alle uren die ze op hebben moeten vangen omdat ik eerder thuis kwam te zitten met bekkeninstabiliteit

3 jaar geleden

Ik had een snoeppot gevuld met snoep muizen met "ik piep er even tussenuit"
ik had een plant gekocht voor in de winkel met de opdracht dat ie nog moest leven als ik terug kwam 🥲werd heel erg gewaardeerd

3 jaar geleden

Ik heb cupcakes uitgedeeld aan zowel mijn leerlingen als collega's, vonden ze ook erg leuk en feestelijk. Werkte al 3 weken thuis ivm coronagevallen op werk, dus ze hadden uberhaupt niet verwacht dat ik nog even langs zou komen🥰

3 jaar geleden

Leuke tips allemaal, bedankt voor het delen!! 🤗

3 jaar geleden

Wij gaan volgende week als collega's uiteten. Als ik bevallen ben breng ik lekkers mee voor collega's en cliënten(werkindezorg)

3 jaar geleden

Ik had deze nog even in de kantine gezet. Bij geslacht bepaling ook al een taart gegeven en straks ook weer trakteren dus vond dit ook wel prima zo. Gekocht bij Plus supermarkt

3 jaar geleden

Het is dit geworden uiteindelijk. Ik zet t morgen neer in de kantine als ik weg ga. Bedankt voor jullie tips 😄

3 jaar geleden

Ik had zo'n grote doos mini Tony chocolonely's neergezet. Viel erg in de smaak en coronaproof, want individueel verpakt 😅