14 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb een paar van deze voedingstops van mamalicious. Daar blijft de kolf ook aardig mee op zijn plek kwam ik net achter 😅. Klik ook wel eens aan een kant de voedingsbh weer dicht over het schild heen en hou de andere kant wel vast, maar dan heb ik ook 1 hand vrij.

3 jaar geleden
Ik heb ook die van medela en vind het ook fijn. Blijft goed op zijn plek tijdens het kolven. Toch had ik liever een kolfbh gehad die je aan kan houden heel de dag die ook als gewone bh functioneerd. Maar kon daar niet zo goed uit komen. Ga er nu ook geen meer aanschaffen want deze van medela waren prijzig vond ik

3 jaar geleden
Ik hè hetzelfde als jou gedaan. Toen ik nog fulltime kolfde wilde ik ook zo'n kolf bh maar Medela vond ik aan de dure kant. Uiteindelijk heb ik besloten om BV af te bouwen, dus ik heb deze zelf niet meer gekocht, maar is mogelijk een optie voor jou. Vond de prijs wel netjes om uit te proberen.
https://www.bol.com/nl/nl/p/nutrea-n2-voedingsbh-en-kolf-bh-in-1-voedingstop-verstelbaar-naadloos-zwart-maat-l/9300000060846276/?s2a=#productTitle

3 jaar geleden
Ik volg. Gebruik nu mijn voedingshemdje, dat werkt eigenlijk heel goed. Maar als iemand een nog makkelijker/sneller systeem heeft, houd ik me aanbevolen.
Ik doe nu: clipje los, bandje dat over mijn schouder valt over mijn borst heen naar het midden, kolf schild erop, clipje weer vastmaken rechts om de kolf bij rechterborst, links bij linker

3 jaar geleden
Reactie op Zaartje
Ik hè hetzelfde als jou gedaan. Toen ik nog fulltime kolfde wilde ik ook zo ...
Wauw ziet er goed uit! Ik kan alleen niet goed zien hoe je de kolf bevestigt. Weet jij/weet iemand of het alleen het rondje is, of meer een langere 'gleuf' waar de kolf doorheen gaat? Ik heb namelijk de avent kolf en die kan niet uit elkaar

3 jaar geleden
Reactie op Zaartje
Ik hè hetzelfde als jou gedaan. Toen ik nog fulltime kolfde wilde ik ook zo ...
Deze heb ik. Alleen nog niet gebruikt om te kolven. Van hetzelfde merk heb ik een ander model dat ik wel al heb gebruikt, en daar ben ik best tevreden over voor het geld. Het kolfgat is een rondje. Je maakt eerst het stukje van de voedingsbh los en dan blijft er nog wat over waar een rondje in zit.

3 jaar geleden
ik heb deze genomen omdat die van medela een bustier is die je elke keer aan en uit moet doen en ik wilde echt een bh! heb de medela swing maxi en het werkt perfect! ga ze dragen naar werk 🙂
https://www.bol.com/nl/nl/p/muna-freestyle-kolfbeha-handenvrij-kolven-borstvoedingsbeha-maat-s-m/9200000101632600/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_1_&bltgh=jIvgVtb6Qxrs2AFJc4JPCQ.5_mcX-sluXtzjlnFhkWXFEpw_0_1.3.ProductImage