11 Reacties
2 jaar geleden
Hoi,
Ik heb deze dingen gekocht voor onze zoon. Wij gaan ook over 2 weken op vakantie.
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €3,92 60% Off | Montessori Sensory Speelgoed Siliconen Trekkrachtkoord Speelgoed Baby Activiteit Motoriek Ontwikkeling Educatief Speelgoed Voor Baby 'S 1 2 3 Jaar
https://a.aliexpress.com/_EHYyxTl
Ik heb net dit geweldige item op AliExpress gevonden. Bekijk het nu! €2,30 52% Off | 1Pcs Zuignappen Spinning Top Speelgoed Voor Baby Spel Baby Bijtring Relief Stress Educatief Roterende Rammelaar Bad Speelgoed Voor kinderen
https://a.aliexpress.com/_EwGecir
Verder heb ik nog 2 kleine voelboekjes en een pop it gekocht.
2 jaar geleden
Wat bij ons een hit was in de auto.. waren de smart Max dieren. Dee zijn vast ook leuk in het vliegtuig
2 jaar geleden
Hier waren herbruikbare stickers voor op het raam een hit. Hij vond het helemaal geweldig!
Voor nog geen 5 euro op bol.com te krijgen.
Ze zijn wel dun maar als ze dan eens kwijt raken is het ook geen probleem. En ook handig voor op vakantie. In het appartement heeft hij er ook nog veel mee gespeeld
2 jaar geleden
Andere vraag: gaat je dochtertje mee op jullie schoot, dus geen eigen stoel? 🙈 Wij gaan ook in augustus
2 jaar geleden
Reactie op sn1993
Hoi,
Deze kan ik ook voor je beantwoorden. Kinderen tot 2 jaar hebben geen ...
Ja, klopt. Bedoelde eigenlijk meer te vragen hoe dit zal gaan. 😅 Die van ons wil alleen maar lopen, ontdekken, etc.
2 jaar geleden
Reactie op Linda-Nona
Ja, klopt. Bedoelde eigenlijk meer te vragen hoe dit zal gaan. 😅 Die van o ...
Oh sorry!
Haha ja same here!
Ben ook heel benieuwd. Denk gewoon lekker zijn gang laten gaan. Heb een paar dingen gekocht zodat hij zich met wat nieuws kan vermaken. En genoeg te eten mee.
Wij vliegen heen om 6.30u 😵💫 en terug om 19.40u 😵💫
Dus niet super gunstig allemaal haha
2 jaar geleden
Reactie op sn1993
Oh sorry!
Haha ja same here!
Ben ook heel benieuwd. Denk gewoon lekker zij ...
Eten mag je dus gewoon meenemen, hè? Ik vind het wel vervelend dat je er maar één handbagage mee mag p.p. + accessoire. Een eigen tas voor ons tweeën en dan een luiertas... Vraag me af waar ik al dat speelgoed moet gaan stoppen etc. 😅
We vliegen ook 06:30u heen. 🥳
2 jaar geleden
Wij zijn net terug van Mallorca, vlogen om 18:05 heen, 22:15 op bestemming en 21:30 terug. We hadden geluk met heen en terug een extra stoel naast ons vrij.
Op schoot met opstijgen en landen ging vlekkeloos, wat hielp was hem afleiden. Ik zat bij het raam, dat vond hij erg interessant.
Ons zoontje liep op Schiphol nog aan de hand, wilde niet los lopen en dag 1 op vakantie dacht meneer lang leve de lol.. ik wil geen hand meer😅vakantie met kids is een hele onderneming, maar wel een mooie ervaring.