Onze dochter heeft lange smalle benen. Heel mooi, maar oh zo lastig met broeken kopen. Alles is te wijd, te groot, en zelfs het elastiekje aan de binnenkant aantrekken heeft vaak geen zin.
Nu heb ik sinds kort de spijkerbroeken van Kiabi ontdekt, deze passen echt perfect! Iemand nog tips voor andere broeken die smal vallen?
Hier het zelfde probleem, ik kon altijd heel goed slagen bij de Wibra, maar tegenwoordig kan ik dat ook niet meer voor d鈥檙. Ik ben nu een beetje aan het kijken bij de Zara. maar ga je ook even kijken bij die Kiabi thanks voor tip
Ik heb een jongen, maar ben uiteindelijk bij ter stal uitgekomen. Daar kan je ze smaller maken maar kan ik ook de breedte van de pijp kiezen. Moet wel een maat groter bestellen. Je zou eens kunnen kijken of ze er ook meiden broeken hebben
Ik ben laatst heel goed geslaagd bij de c&a! Kocht altijd bij de ter stal maar daar zijn alle smalle modellen voor de meiden eruit.. verder is hier ook alles te groot en een maat kleiner te kort 馃槀
Ik slaag wel goed bij prenatal (mijn dochter draagt veel flared broeken, die vallen hier super mooi smal en lang). En de donkergrijze leggings van de zeeman vind ik ook erg leuk met een grote gebreide trui maar is net wat je smaak is.