34 Reacties
3 jaar geleden
Mijn dochter is op 1e kerstdag jarig. Ik hou er vanwege duurzaamheid ook totaal niet van om dingen mee te geven die toch weer in de prullenbak verdwijnen + geef ook graag niets ongezonds.
Ik denk dat wij niet trakteren. Haar verjaardag valt in de vakantie, en in die periode gaat ze toch niet naar de opvang. Ik geef de leidsters wel iets wanneer ze voor het laatst in de babygroep (die is tot 1jaar) is als bedankje denk ik. Gewoon een kaartje ofzo.
3 jaar geleden
Wij gaan voor Uitdeelboekjes, dat zijn hier de enige dingen waar thuis nog echt iets mee wordt gedaan en we hebben er zelf nog maar 1 gekregen dus het wordt niet vaak getrakteerd :)
3 jaar geleden
Wij hebben een kartonnen voorleesboekje(action), mini play doh (action), vinger poppetje (xenos) en biologische rijzontjes.
Alles bij elkaar viel het reuze mee en dit zijn dingen die wij leuk zouden vinden om te krijgen.

3 jaar geleden
Reactie op 2021November
Wij hebben een kartonnen voorleesboekje(action), mini play doh (action), vi ...

Dit zijn de vingertoppetjes

3 jaar geleden
Reactie op 2021November
Wij hebben een kartonnen voorleesboekje(action), mini play doh (action), vi ...

En de mini play doh

3 jaar geleden
Wij mogen op 13 december voor het eerst trakteren en denken aan of een speeltje (vingerpopje of plastic beestje) met een kaartje eraan of iets te snoepen (rozijntjes of knijpfruitje) met een vrolijke wikkel erom.
Ik nijg veel naar onderstaande;
https://pin.it/1z0XQxA
Wil er ook geen uren mee bezig te zijn!
Pinterest heeft heel veel leuke ideeen.
3 jaar geleden
De oudste is op 2e kerstdag jarig en dit heeft hij vorig jaar getrakteerd, pakje rozijntjes zit erin. Kerstboompjes heeft hij zelf versierd.
Onze jongste is 1e kerstdag geboren en hij zal iets van een fruitspiesje trakteren.
Mijn tip, maak het niet te moeilijk. Al die cadeautjes e.d. belanden hier vaak in de prullenbak.

3 jaar geleden
Dit was de traktatie van onze oudste (inmiddels 3 jaar) toen hij 1 werd. Boerderijdieren om een doosje rozijntjes gemaakt en voor iedereen een badeendje "er wordt er EENdje één". In het huisje zit een pot met wat lekkers voor de leidsters. Was een groot succes. Nu wordt onze jongste in januari 1 en ben ik ook al weer druk aan het denken!

3 jaar geleden
Reactie op Nathalie_1987
De oudste is op 2e kerstdag jarig en dit heeft hij vorig jaar getrakteerd, ...

Off topic:
Wat?!? Op beide kerstdagen een kindje jarig, dat is toch wel echt heel bijzonder.
3 jaar geleden
Off topic:
Wat?!? Op beide kerstdagen een kindje jarig, dat is toch wel ec ...
Yes, 2 kerstkindjes hier. Zit 3 jaar tussen.
Idd, heel bijzonder.
3 jaar geleden
https://pin.it/2YEEvbP wij wilden zoiets doen. Banaan met een feesthoedje en gezichtje.