12 Reacties

3 jaar geleden

Ik zat er ook aan te denken, en dacht aan doorzichtig zakje met blauw of roze ballon, blauw of roze bellenblaas en iets van snoepje en dan ook blauw of roze, bijv hartjes. Maar kan dit niet van te goren maken omdat geslacht onbekend is. Ik ben morgen 40 weken en daarna is het 3 wk kerstvakantie. Dus evt erna. Kijk ook eens op pintetest voor ideeën grts Margriet

3 jaar geleden

Onze dochter heeft op school getrakteerd! Dit moest wel corona proef zijn en dus al voorverpakt... Ik had een doos met geboortekoekjes besteld en deze heeft ze uitgedeeld in de klas en aan de leraren op school

3 jaar geleden

Ik heb heerlijk geknutseld, muizen op een beschuit met achterin de muis blauw/witte manna's. Alles staat al klaar en hij kan straks iets leuks trakteren. Voor de leidsters heb ik een doos geboortekoekjes besteld en stickers om op de verpakking te plakken " hoera ik ben grote broer". Deze koekjes heb ik daarnaast ook voor collega's van mij en mijn man, met "it's a boy". Voorverpakt en alles al helemaal klaar.

3 jaar geleden

Hier gaat ze dat vandaag doen op het kinderdagverblijf😊

3 jaar geleden

Ik ben nooit zo creatief 🤣. Onze zoon heeft een rol beschuit en een pak muisjes meegekregen, en ze hebben die daar gesmeerd (moest voor verpakt zijn, dus mochten we zelf niet al doen).

3 jaar geleden

Ik heb dit mee gegeven voor mijn zoontje zijn klasgenootjes.

3 jaar geleden

Ik heb blauwe snoepkettingen en blauw witte spekkies besteld, met zakjes en een sticker om het zakje dicht te plakken waar op staat dat er een broertje geboren is. We hoeven het alleen nog in de zakjes te doen, was bang dat anders de spekjes niet meer goed zouden zijn.

3 jaar geleden

Hier ligt dit klaar.

3 jaar geleden

Ik heb dit gemaakt met een rozijnen doos erachter en voor de Opvang een roze badeend en voor peuterspeelzaal een bellenblaas

3 jaar geleden

Reactie op lindaw1890

Ik heb dit gemaakt met een rozijnen doos erachter en voor de Opvang een roz ...
Uiteraard daarna alles los verpakt