17 Reacties

3 jaar geleden

Volg

3 jaar geleden

Geen ervaring met deze. Maar wij hebben de done by deer croco, ons meisje vond het dan een stuk leuker om een tijdje op haar buik te liggen. En nu vind ze zonder ook leuk!

3 jaar geleden

Toevallig vond ik deze topic erover, wellicht heb je er wat aan 😊 https://community.24baby.nl/forum/baby/buiktrainer-baby-elke-is-de-fijnste-eBr2Xd

3 jaar geleden

Toevallig net gekocht. Dochter vind het zeker leuker nu. Al verschilt het wel per keer en op een gegeven moment is ze er alsnog wel klaar mee. Maar ik heb er geen spijt van

3 jaar geleden

Super ding! Mijn dochter licht er heel vaak op omdat ze zonder niet op der buik wil en alleen maar gaat draaien op der rug en zo kan dat niet 😁

3 jaar geleden

Ik heb zo eentje en onze zoon kan echt heel fijn spelen zo 😍

3 jaar geleden

Hebben wij hier ook (vergelijkbaar) en hiermee vindt ie t wel leuker! Plat op de grond gaat t niet.

3 jaar geleden

Deze hebben wij! Echt een super leuk ding! We blijven ook gewoon op de buik oefenen maar voor de afwisseling gebruiken wij deze.

3 jaar geleden

Onze dochter vind er ook niet veel aan. Maar op deze manier lukt het haar ook een paar minuten als ze helemaal plat niet wilt. Het idee is een beetje hetzelfde als die buiktrainer, alleen dan met voedingskussen

3 jaar geleden

Ik heb deze van Chicco gisteren binnen gekregen. Mijn zoontje vindt tummy time ook niet leuk maar merk wel dat elke dag oefenen, ookal zijn het korte momenten, voor meer gewenning zorgen. Ook zie ik dat hij steeds iets langer z'n hoofdje omhoog kan houden, maar.. we zijn er nog niet 😋

3 jaar geleden

Reactie op Melanie1194

Wij gebruiken deze waterspeelmat 😄https://www.bol.com/nl/nl/p/waterspeelma ...
Heb deze vandaag binnen gekregen ben benieuwd haha vind 'm zelf erg leuk whaha

3 jaar geleden

Ohhh nu weet ik pas wat dit is 😂 heb dit in een tas met speelgoed gekregen maar had geen idee wat het was 😂 kan ik nu mooi gaan gebruiken met tummy time 👏🏻

3 jaar geleden

Hier de waterspeelmat. Nu ligt ons zoontje graag op zijn buik maar hij vind m geweldig

3 jaar geleden

Ja top ding!

3 jaar geleden

Reactie op Gezinvanvier078

Heb deze vandaag binnen gekregen ben benieuwd haha vind 'm zelf erg leuk wh ...
Leuk!!