4 Reacties

3 jaar geleden

10 kilo ruim en 8 kilo hand geloof ik! Volgens mij hebben ze ook fruithapjes aan boord trouwens. Vind Turkish Airlines echt fijne luchtvaartmaatschappij! Vriendin vliegt met kids er vaak mee. Zelf ook vaak mee naar Turkije gevlogen en richting Azië. https://www.turkishairlines.com/en-us/any-questions/infants-and-children/

3 jaar geleden

Reactie op Janneke12-21

10 kilo ruim en 8 kilo hand geloof ik! Volgens mij hebben ze ook fruithapje ...
Oh top meer kilo’s dan ik dacht! Als ik inlog krijg ik dat namelijk niet te zien, heel raar. Ik ben heel benieuwd. Ben best zenuwachtig. Dit wordt de eerste keer vliegen met een baby van 6 maanden.

3 jaar geleden

Reactie op Fass_

Oh top meer kilo’s dan ik dacht! Als ik inlog krijg ik dat namelijk niet te ...
Wij gaan in september. Ook eerste keer vliegen! Heel veel succes! Turkish Airlines heeft in ieder geval heel vriendelijk personeel! En erg behulpzaam!

3 jaar geleden

Wij hebben vorige week met Turkish Airlines naar Istanbul gevlogen! Aan boord erg fijn personeel. Baby krijgt ook een baby hapje (deden wij niet want geef nog volledig borstvoeding). Maar over je kilo vraag weet ik eigenlijk niet. Ik geloof dat dat ruimbagage is dan. Klantenservice Turkish Airlines is een hel overigens. Maar welke niet…