26 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op MissA1202
Whahaha dit is zo herkenbaar 馃槀 ik ontbijt NOOIT en ineens stond ik eergist ...
Precies hetzelfde hier!! Vanochtend gewoon 2 boterhammen met 3 eieren op 馃槀 m鈥檔 man weet niet wat m overkomt echt!
5 jaar geleden
Yoghurt met diepvriesfruit, snack worteltjes of komkommer met humus, een krentenbol 馃槃 mijn meest voorkomende tussendoortjes
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op MissA1202
Whahaha dit is zo herkenbaar 馃槀 ik ontbijt NOOIT en ineens stond ik eergist ...
Hahahaha hier ook, ontbijten kon ik echt nooooooit. Nu na 1 oog open hmmm hongerrrrr 馃槄
5 jaar geleden
Ohh echt dittt! Vandaag kregen we patat en burgers op werk voor lunch en ze waren megaa!!! Na 2 uur zat ik van oke ik heb HONGER alsof ik de hele dag nog niks op had馃檮 iedereen keek me als een gek en dan niks kunnen zeggen zo moeilijk馃き wat ik toen heb gegeten was rijstwafels
5 jaar geleden
Ongezouten noten en rozijnen, crackers met kaas, komkommer en tomaatjes, yoghurt met aardbeien, rijstwafels (die met chocolade heerlijk), een boterham, restje avondeten opgewarmd, appel in stukjes met wat kaneel en amandelschaafsel, nou.. ik kom de dag wel door ;-)
5 jaar geleden
Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die de meeste dagen de hele dag door honger heeft 馃ぃ. Ik eet ook snoepfruit (komkommertjes en kleine paprika鈥檛jes), mueslibolletje, krentenbol, maiswafel of crackers. Of gewoon een stuk fruit zoals een appel. Maaaaaar wat zoete dingen tussendoor glippen er ook doorheen 馃槣 zoals cakes en koekjes hahahaha
5 jaar geleden
Reactie op LenaS
Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die de meeste dagen de hele da ...
Je bent goed bezig zo te horen! Ik las gisteren ergens een dame die had chili cheese nuggets in de airfryer als avondeten en aten de hele dag lolly鈥檚 馃槀
Ik durf niet zo goed slecht te eten ivm mijn mk in december.
Zit in mijn hoofd waarschijnlijk maar toch is voeding iets waar ik controle over heb. Pure chocolade is een ding, en gisteren vielen er Tony Chocolonely paaseitjes door de brievenbus van de Postcodeloterij 馃槄
5 jaar geleden
Ongezouten noten en rozijnen, crackers met kaas, komkommer en tomaatjes, yo ...
Goed bezig 馃槏
5 jaar geleden
Reactie op billiejean
Je bent goed bezig zo te horen! Ik las gisteren ergens een dame die had chi ...
Omg nu heb ik zin in kipnuggets 馃槀馃槀 hahaha. En ik zat toevallig gister ook aan de tony 馃檲. Wel heel goed dat je probeert te letten op je voeding. Dat is echt heel belangrijk, wij blijven ook gewoon gezonde maaltijden eten, het zit hem meer in de tussendoortjes bij mij 馃槵. Mag in vragen wat een mk betekent?
5 jaar geleden
Reactie op LenaS
Omg nu heb ik zin in kipnuggets 馃槀馃槀 hahaha. En ik zat toevallig gister ook ...
Mk is miskraam... 馃槩
5 jaar geleden
Reactie op LenaS
Omg nu heb ik zin in kipnuggets 馃槀馃槀 hahaha. En ik zat toevallig gister ook ...
Mk betekent miskraam.
Gezond eten met wat guilty pleasures klinkt prima toch 馃グ