15 Reacties

4 jaar geleden

Soepstengels en van die maissticks..

4 jaar geleden

Cracotte, maisvingers of rijstwafel

4 jaar geleden

Reactie op Joanna Vdm

Cracotte, maisvingers of rijstwafel
Cracotte dat is een goeie!

4 jaar geleden

Hier kauwt de kleine man ook graag op een stuk komkommer. Rauwe paprika

4 jaar geleden

Hi dames! Vraagje (Maby een dom vraagje) kan dan ook zonder tandjes? Mijne heeft nog geen tandjes

4 jaar geleden

Reactie op hajet Y

Hi dames! Vraagje (Maby een dom vraagje) kan dan ook zonder tandjes? Mijne ...
Ja dat kan de mijne heeft ook nog niet tandjes eet maisvingers gaat ook goed

4 jaar geleden

De onze eet maisfingers en broodkorst als tussendoortje. En vandaag een zelf gemaakt ijsje. Van diepvriesfruit (aardbei) en water gepureerd

4 jaar geleden

Hier ook mais stengels, rijstwafels zou ik niet geven is heel slecht voor baby’s, mogen ze eigenlijk pas vanaf 6 jaar volgens het Voedingscentrum, zit arseen in, daarbij zitten er amper voedingstoffen in en boordevol zout. (Rijstebloem ook eigenlijk maar om de dag) is iets wat weinig ouders weten helaas.

4 jaar geleden

Reactie op Paravet_Girl96

De onze eet maisfingers en broodkorst als tussendoortje. En vandaag een zel ...
Ik kreeg laatst de tip om fruit met pitjes (aardbeien, kiwi) niet door de staafmixer te halen omdat de pitjes dan kapot gaan en scherp in de keel kunnen voelen. Dus ik tip em door ☺️

4 jaar geleden

Geeft er iemand al yoghurt tussendoor? Onze dochter van bijna 7 maanden heeft het weekend 2 dagen haar middagfles van 3 uur overgeslagen en een koekje met wat water gekregen. Maar wil haar niet iedere keer een koekje geven 😅

4 jaar geleden

Reactie op Babydecember21

Geeft er iemand al yoghurt tussendoor? Onze dochter van bijna 7 maanden hee ...
Geef hier wel eens die babytoetjes van nestle. Vind ie heeeerlijk.

4 jaar geleden

Ik doe altijd in de ochtend vers fruit en dan in de middag vaak een half Potje olvarit fruit met een half babykoekje erdoor verkruimeld. Ook wel eens gewoon zo een half Potje zonder koekje erdoor.

4 jaar geleden

Reactie op Jover21

Ik kreeg laatst de tip om fruit met pitjes (aardbeien, kiwi) niet door de s ...
Mijn vrouw maakt al jaren smoothies voor mij met dergelijke fruitsoorten, keeltje doet het nog prima! Mag ik vragen waar je deze info vandaan hebt?😊

4 jaar geleden

Reactie op Babydecember21

Geeft er iemand al yoghurt tussendoor? Onze dochter van bijna 7 maanden hee ...
Mijn zoontje is 6 maanden en ik geef hier af en toe alpro no sugar tussendoor.

4 jaar geleden

Ik geef hier een maisvinger of cracotte tussendoor. Gewoon in zijn geheel waar hij lekker op sabbelt.,