134 Reacties
5 jaar geleden
Gefeliciteerd! Ik heb er geen ervaring mee maar wilde je graag feliciteren met dit dubbele cadeau!馃槏
5 jaar geleden
Ha,
Van harte gefeliciteerd! Ik ben afgelopen jaar bevallen van een tweeling...
Geniet er vooral van!! Straks dubbel geluk!!
5 jaar geleden
aaaah! Gefeliciteerd 鉂わ笍 Vandaag mijn 2e echo gehad ivm een miskraam in januari. En ja hoor, 2 vruchtzakjes met 2 kloppende hartjes. Wij zijn ook in verwachting van een twee-eiige tweeling. Uitgerekend in december, even schrikken. Maar heel erg welkom!
5 jaar geleden
Wat mooi , gefeliciteerd 馃槏. Mijn zus heeft ook een twee eiige tweeling. Ben nu ook zwanger en mijn zus, tante en moeder denken ook dat ik een tweeling krijg. Ben benieuwd kan niet wachten tot de eerste echo. 馃槄
5 jaar geleden
Ook hier te horen gekregen dat er twee kloppende hartjes zijn! 7 weken en 2 dagen zwanger.
Maar hier nauwelijks klachten dus totaal niet verwacht.
Wij zijn zwanger geworden via icsi en hebben 2 terug plaatsingen gehad maar omdat ik me zo goed voelde was ik juist eerder bang dat het mis zou zijn, maar 2 had ik totaal niet verwacht.
Ook de arts zei dat de meeste mensen flink beroerd zijn alvorens de eerste echo dus ik mag denk ik heel erg in mijn handen klappen en afkloppen, niet dat het morgen ineens begint omdat ik het eerst uit zelfbescherming heb tegen gehouden..
5 jaar geleden
Reactie op Schorpioen
Ook hier te horen gekregen dat er twee kloppende hartjes zijn! 7 weken en 2 ...
Gefeliciteerd! Dan heb jij dus een tweeeiige tweeling? Wat lijkt dat me heerlijk zeg geen misselijkheid! Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest en het gaat bij mij om een monochoriale eeneiige tweeling. Ze delen dus een placenta! Even wat meer risico dus om de week moet ik naar de poli voor een echo. Emesafene mag ik evt. verhogen naar 4x daags, hopelijk wordt de misselijkheid dan wat beter! En mijn werk is aangepast naar thuis werken, dat helpt ook!
5 jaar geleden
Reactie op Derpje