134 Reacties
5 jaar geleden
Gefeliciteerd! Ik heb er geen ervaring mee maar wilde je graag feliciteren met dit dubbele cadeau!馃槏
5 jaar geleden
Ha,
Van harte gefeliciteerd! Ik ben afgelopen jaar bevallen van een tweeling...
Geniet er vooral van!! Straks dubbel geluk!!
5 jaar geleden
aaaah! Gefeliciteerd 鉂わ笍 Vandaag mijn 2e echo gehad ivm een miskraam in januari. En ja hoor, 2 vruchtzakjes met 2 kloppende hartjes. Wij zijn ook in verwachting van een twee-eiige tweeling. Uitgerekend in december, even schrikken. Maar heel erg welkom!
5 jaar geleden
Wat mooi , gefeliciteerd 馃槏. Mijn zus heeft ook een twee eiige tweeling. Ben nu ook zwanger en mijn zus, tante en moeder denken ook dat ik een tweeling krijg. Ben benieuwd kan niet wachten tot de eerste echo. 馃槄
5 jaar geleden
Ook hier te horen gekregen dat er twee kloppende hartjes zijn! 7 weken en 2 dagen zwanger.
Maar hier nauwelijks klachten dus totaal niet verwacht.
Wij zijn zwanger geworden via icsi en hebben 2 terug plaatsingen gehad maar omdat ik me zo goed voelde was ik juist eerder bang dat het mis zou zijn, maar 2 had ik totaal niet verwacht.
Ook de arts zei dat de meeste mensen flink beroerd zijn alvorens de eerste echo dus ik mag denk ik heel erg in mijn handen klappen en afkloppen, niet dat het morgen ineens begint omdat ik het eerst uit zelfbescherming heb tegen gehouden..
5 jaar geleden
Reactie op Schorpioen
Ook hier te horen gekregen dat er twee kloppende hartjes zijn! 7 weken en 2 ...
Gefeliciteerd! Dan heb jij dus een tweeeiige tweeling? Wat lijkt dat me heerlijk zeg geen misselijkheid! Vandaag ben ik naar het ziekenhuis geweest en het gaat bij mij om een monochoriale eeneiige tweeling. Ze delen dus een placenta! Even wat meer risico dus om de week moet ik naar de poli voor een echo. Emesafene mag ik evt. verhogen naar 4x daags, hopelijk wordt de misselijkheid dan wat beter! En mijn werk is aangepast naar thuis werken, dat helpt ook!
5 jaar geleden
Reactie op Derpje
Gefeliciteerd! Dan heb jij dus een tweeeiige tweeling? Wat lijkt dat me hee ...
Ook van harte gefeliciteerd. Ja bij ons gaat het om een tweeeige tweeling. In jullie geval inderdaad heel spannend maar ook heel bijzonder. Hoe gaat het nu met je?
5 jaar geleden
Gefeliciteerd! Ook ik ben zwanger van een tweeling. En wel een twee-eiige tweeling. As maandag een echo om te kijken hoe ver ik ben en hartjes te horen.
Ik schat zelf 7+3 of 6+3....
reuze spannend allemaal!
Ik ben sinds een paar dagen continu heel erg misselijk.. 馃あ Vermoeidheid heb ik het niet eens over en snel duizelig, met name als ik 鈥榮 ochtends opsta.
Voor de rest voel ik mij absoluut gezegend.. 鉂わ笍
5 jaar geleden
Dit is trouwens ook mijn eerste zwangerschap en tegen de echo van as maandag ben ik ong 8 wkn zwanger.
Spannend!!
5 jaar geleden
Reactie op Miracles鉂わ笍鉂わ笍
Gefeliciteerd! Ook ik ben zwanger van een tweeling. En wel een twee-eiige t ...
Spannend he, maar dit wordt dus je 2de echo? Wanneer had je de eerste?
Ik mag met Hemelvaart weer. Kan niet wachten, ook gewoon benieuwd of het met heide nog goed gaat en of beide hartjes nog kloppen.
5 jaar geleden
30 april heb ik mijn 2e echo gehad en 19 mei heb ik mijn 3e echo staan, zal dan ongeveer 11 of 12 weken zijn! Ook wordt er dan meteen een bloedonderzoek en Nipt test gedaan. Nog steeds erg misselijk, al begin ik er steeds beter mee om te gaan. Heb een lieve partner die mij ontbijt op bed brengt en brood klaar maakt voor de gehele dag. Elk uur een stukje brood en dan is de misselijkheid onder controle. In de ochtend vooral rustig aan doen en niet te veel inspanning, anders moet ik meteen weer naar de wc rennen haha. Leuk om te horen dat er meer mensen met een tweeling zijn! Het is lichamelijk wat zwaarder, dus fijn om lotgenoten te hebben 馃槃
5 jaar geleden
Reactie op Schorpioen
Spannend he, maar dit wordt dus je 2de echo? Wanneer had je de eerste?
Ik ...
De eerste echo had ik vorige week maandag. Toen zagen we 2 vruchtzakjes en 2 embryo鈥檚 馃槆馃槆
5 jaar geleden
Ook deze week gehoord dat we een tweeling krijgen (7wk). Twee aparte kamers en waarschijnlijk twee eiig. Je vroeg hoe we het ervaren;
Als ik heel eerlijk ben: het ene moment voel ik me zo bijzonder em gelukkig en dankbaar. Het andere moment ben ik best bang dat ik me afvraag hoe ik (we) het allemaal moet gaan doen en of ik dat wel kan en kan genieten met twee en wordt ik dus best wel onzeker.
5 jaar geleden
Reactie op MoedertjeZ
Ha,
Van harte gefeliciteerd! Ik ben afgelopen jaar bevallen van een tweeli ...
Mag ik vragen hoe je het hebt ervaren na de bevalling? Ik merk dat veel mensen alleen maar roepen: wat heftig voor je en dat wordt een uitdaging. Dat maakt me best onzeker
5 jaar geleden
Reactie op Erine tiek
Mag ik vragen hoe je het hebt ervaren na de bevalling? Ik merk dat veel me ...
Ja natuurlijk!
Ik had een natuurlijke bevalling, dat zorgde wel dat ik redelijk snel opknapte. Wat ik vooral heel bizar vond dat naast mijn ziekenhuis bed 2 couveuse stonden en ik mn aandacht goed moest verdelen.
De eerste 5 dagen in het ziekenhuis is voor mij als moeder fijn geweest omdat anderen voor je kindje zorgen, andere kant vond ik het intensief want je moet 2 kindjes leren kennen en voeden. (Niet eens borstvoeding)
Thuis vond ik het heerlijk. Eigen omgeving eigen tempo hoe je met de kleintjes om kon gaan en ach, die babys slapen in het begin zoveel dat ik echt op mijn blauwe wolk aan het genieten was van de jongens. Ondanks dat ze sondevoeding hadden.
De nachten deden mijn man en ik samen zodat de voedingsmomenten niet te lang zouden duren. En we hebben geprobeerd de tweeling op dezelfde tijden te voeden, laten slapen etc. Dat lukt tot op de dag van vandaag nog. (+ 6 maanden)
Ja, het is intensief, maar het is maar hoe je het benaderd. (onze ervaring)
En, als er rust momentjes waren, ging ik ook echt rusten zodat ik er goed kon zijn op de momenten dat ze me nodig hadden. En vergeet 1 ding niet. Ze hebben elkaar! (zie foto) zo lagen ze bijna altijd. Ze zochten elkaar op!

5 jaar geleden
Reactie op MoedertjeZ
Ja natuurlijk!
Ik had een natuurlijke bevalling, dat zorgde wel dat ik red ...

Oh wat leuk om te lezen zeg en wat een intens lieve foto!! Ja dat aandacht verdelen dat is idd waar ik vaak aan moet denken. Bedankt voor het delen van je verhaal!