38 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb ze nu na m’n bevalling, ontzettend naar gevoel. Ik ben gaan smeren met curanol crème en gebruik de curanol tabletjes, volgens mij ook veilig te gebruiken tijdens zwangerschap maar check het even voor de zekerheid ☺️ ik heb er echt mega veel baat bij, de jeuk en pijn zijn echt stukken minder.
Heel veel succes!
4 jaar geleden
Ongerust niet, is heel veel voorkomend tijdens zwangerschap.
Wel erg vervelend! Ik had het laatst ook.
Ben eraf gekomen met curanol zalf en pillen, verkrijgbaar bij de drogist.
4 jaar geleden
Ik heb ze wel maar ze doen geen zeer tot nu toe hopelijk blijft de pijn ook weg
4 jaar geleden
Ok, dank u wel. Ga ik zeker morgen voor luisteren. In het begin viel de pijn nogal mee, maar het wordt steeds erger. En meer bultjes ...
4 jaar geleden
Wat vervelend zeg, ook last van gehad maar na 2 dagen geen last meer van en hij verdween ook vanzelf…. Veel drinken, veel vezels en hopen dat je niet teveel moet persen met naar de wc gaan dan kunnen ze ook vanzelf weg gaan!
4 jaar geleden
Nu 35 weken, maar heb er ook al weken last van, zo vervelend.
Bij mij helpen de aambeienzalfjes allemaal niet goed of maar kortstondig. Wat ik nu doe is ‘s ochtends en ‘s avonds na het douchen proberen om de aambeien met m’n vinger terug te duwen 😳 en dan sudocrème erop. Dan schrijnt het tenminste niet zo.
4 jaar geleden
Ooh ja hoor last van aambeien vanaf 28 weken. Ik had last van verschillende getromboseerde aambeien. Ben intussen 34 weken en voel ze weer opkomen, ik zou er echt niet te lang mee wachten want pijnlijk zijn ze en duurt even voor ze verdwijnen. Ik neem daflon pillen hiervoor en moet ze tot de bevalling gebruiken, alsook een zalfje. Hou je ontlasting zo soepel mogelijk.
Succes
4 jaar geleden
Nee 3 dagen heel veel pijn. Pfff.
Zalfje had ik gekregen bij apotheek, heb de indruk dat dit niet echt helpt. Curanol tabletten/zalfjes (kennen ze precies hier niet), heb ik daflon tabletten gekregen.
Het stelt me toch ook gerust dat ik in onderstaande reactie lees, dat er toch nog mensen tijdens de zwangerschap deze innemen.
Ben altijd bang iets verkeerd te doen/in te nemen m voor de baby 🙈
4 jaar geleden
Reactie op lieskoois
Dit doen ze niet, is verschil tussen de gynaecoloog en chirurgisch team. Kl ...
Spijtig, want dan zou ik dit ook zeker willen overwegen.
4 jaar geleden
Reactie op Lienv85
Ik heb ze ook maar ga vragen om ze te verwijderen na de bevalling, als de e ...
Neem jij er iets voor in? Of valt de pijn bij jouw wat mee?