4 Reacties

4 jaar geleden

Ik zou die jeuk even goed in de gaten houden..... ik heb al jaren last van die vagina jeuk en meerdere malen naar de dokter ervoor geweest.. de dokter wees me elke x af en zei smeer maar vaseline. Hierdoor durfde ik niet meer naar de dokter voor dit probleem. Maar over was het niet. Ik krabbelde het tot bloeden aan toe continu open en het beïnvloeden me hele leven op een gegeven moment. Toen ik zwanger werd heb ik dit met de verloskundige besproken en die gaf aan dat ik per direct een afspraak moest maken bij de HA om mij door te laten verwijzen naar de dermatoloog. Eenmaal daar bleek het dus een huidziekte te zijn die niet meer verdwijnt en alleen maar te onderdrukken is met hormoonzalf..... dus alsjeblieft als je dit aanhoud ga verder onderzoek laten doen want huisartsen wimpelen je zo af waardoor je er zoveel last van gaat krijgen..

4 jaar geleden

Ik herken dit zeker. Om gek van te worden, heb precies hetzelfde en inderdaad geen blaasontsteking en geen schimmel infectie. Bij mij is het vooral snachts weet niet of je dit herkend? Ik doe inderdaad ook spoelen met water steeds en schoon ondergoed. Huisarts zei dat het misschien kwam door de vaginale afscheiding. Die heb ik nu ook veel meer dan "normaal". En zit in dezelfde week als jij 😊.

4 jaar geleden

Reactie op Kolkie

Ik zou die jeuk even goed in de gaten houden..... ik heb al jaren last van ...
Jikes wat vervelend.. Ik zal het de komende afspraak ook eens met de gynaecoloog bespreken.

4 jaar geleden

Reactie op Daan510

Ik herken dit zeker. Om gek van te worden, heb precies hetzelfde en inderda ...
Ik denk ook veel 's nachts omdat niks me er dan van afleiden kan. De afscheiding was wekenlang bijna geheel afwezig, ik voelde me net een woestijn daar beneden maar nu idd een paar weken al best veel. Hydrateren lijkt het echter nog steeds niet te doen. Hopelijk trekt het bij ons allebei snel weg en is het gewoon een weinig besproken zwangerschapskwaal..