19 Reacties

4 jaar geleden

Wij zijn net naar Malta geweest met de kleine. Neem een flesje mee voor het stijgen en landen ☺️ Veder hebben we voornamelijk de draagzak gebruikt en een tas waar een bedje in zit.

4 jaar geleden

We hebben de Hamilton buggy van de Kruidvat meegenomen naar Fuerteventura (zijn we nu met onze dochter van 3mnd). Deze kan behoorlijk plat liggen wat fijn is voor haar. Het is fijn voor ons dat die super soepel loopt, makkelijk inklapbaar en niet zo'n onding. We mochten hem meenemen tot aan de gate. En een draagzak is een aanrader.

4 jaar geleden

Ik volg we gaan naar Curacao eind Maart :)

4 jaar geleden

En een deryan baby tentje van marktplaats €12 is hier trouwens ook een groot succes 😃 past in de koffer. En handig omdat we geen box hebben. Ze ligt hierin in het appartement, maar ook op het strand e.d. En onze dochter heeft ook zonder voeding/drinken met stijgen en landen niet gehuild in het vliegtuig. De hele vlucht van 6u lang niet 😊👍🥳

4 jaar geleden

Dit is trouwens de buggy van Hamilton

4 jaar geleden

Top ding zat dat zonnescherm er ook bij?

4 jaar geleden

En wat doen jullie zoal op vakantie? Ik heb het idee dat het vooral wandelen wordt, maar kan verder weinig geschikte activiteiten bedenken!

4 jaar geleden

Als je met KLM vliegt kan je een babybedje aanvragen in het vliegtuig! Wij vliegen eind maart naar curacao en ik heb dit bedje toegewezen gekregen. Weet iemand toevallig of een grote kinderwagen mee kan? Zo 1 met een autostoeltje erop? 2 delig.

4 jaar geleden

Reactie op Mellxxx

Als je met KLM vliegt kan je een babybedje aanvragen in het vliegtuig! Wij ...
Ja dit kan! Hebben de stokke prampack hiervoor aangeschaft, aangezien er niet altijd even voorzichtig met bagage om wordt gegaan :-)

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie-91

En wat doen jullie zoal op vakantie? Ik heb het idee dat het vooral wandele ...
Wandelen, strand, terrasjes, uit eten. Kan toch ook met een kleine erbij?

4 jaar geleden

Handig met dat zonnescherm!

4 jaar geleden

Reactie op lientje123

Top ding zat dat zonnescherm er ook bij?
Nee dat is een parasolletje van d'r kinderwagen. Die hebben we apart meegenomen en eraan gedraaid.

4 jaar geleden

Reactie op Annemarie-91

En wat doen jullie zoal op vakantie? Ik heb het idee dat het vooral wandele ...
Wij wandelen naar het dorpje, gaan op een terras zitten, aan het strand liggen, auto gehuurd en het eiland verkend, vulkaan beklimmen met haar in de draagzak, dorpjes bekijken, uit eten als ze s avonds in de buggy slaapt. Dit is een beetje wat wij zoal doen. Het is vooral fijn om tijd met z'n drieën te hebben na alle weekenden kraamvisites.

4 jaar geleden

Reactie op aniekjjj

Handig met dat zonnescherm!
Dat is het parasolletje van de kinderwagen 😊👍 die hebben we apart meegenomen

4 jaar geleden

Reactie op Mellxxx

Niet tot aan de gate geloof ik. Die moet je bij de bagage drop off al afgeven. Vandaar dat wij de Hamilton buggy mee hebben genomen

4 jaar geleden

Wij zijn deze week met onze 11 weken oude zoon naar Madrid gevlogen. Weet dus niets van hoe het babybedje aan boord werkt. Maar wij hebben onze bugaboo kinderwagen tot aan de gate kunnen meenemen. We hebben een speciale tas die je om de ingeklapte kinderwagen kan doen (zoals snowboard of golftas). De kinderwagen wordt dan ook bij de gate geleverd als je aankomt.

4 jaar geleden

Reactie op Mellxxx

Wij mochten met Tui de grote kinderwagen kosteloos inchecken en dan het autostoeltje/ de maxicosi meenemen naar de gate en ook kosteloos mee aan boord. We hebben er zelf voor gekozen om het autostoeltje thuis te laten en alleen de draagzak mee te nemen (Lanzarote) en hebben haar daar in gedaan als we in een taxi/bus zaten

4 jaar geleden

Wij zijn naar Lanzarote gegaan toen onze dochter 4 weken oud was en ze heeft de hele heenvlucht en terugvlucht geslapen. Volgens de kinderarts merken ze zo jong nog helemaal niks van de luchtdruk/ hun oortjes. Wij hebben in ieder geval niks aan haar gemerkt. Wij hebben een deryan airtraveller meegenomen. Dan heb je niet zoveel gewicht op je schoot als je geen bedje hebt. Daar kunnen ze op liggen en ook zitten op het tafeltje voor je. Doordat je dat ding opblaast, voelt het niet zo zwaar op je schoot. Wij hebben nu ook een buggy die plat kan en gebruiken de kinderwagen al helemaal niet meer. Wij hebben de gb qbit fashion edition als ik het goed heb. Heel fijn ding. Maar ik vind een kinderwagen sowieso heel lomp en groot. Naar Lanzarote hadden we de kinderwagen nog bij ons. Die mocht van Tui kosteloos in het ruim. Dan wordt er dus misschien wel mee gegooid dus is een risico en zo’n zak voor om je kinderwagen is dan geen overbodige luxe. Die van ons zijn ze ook nog vergeten op Schiphol dus dan heb je helemaal niks. Een buggy mag mee tot aan de gate. Verder hebben wij een draagzak meegenomen ipv een autostoeltje voor de taxi/ bus. Een goede thermosfles vinden wij verder fijn. Wij hebben die van de prenatal. Die blijft goed warm (die van de action niet) maar moet je wel goed aandraaien anders lekt hij. Dan heb je altijd warme melk bij je. Wij hebben die ook meegenomen door de security. Vonden ze geen probleem. Heel erg vervelend als je geen warme melk hebt als de kleine honger krijgt dus ik dacht: in het ergste geval gooi ik de thermosfles wel leeg bij de security. Vind zo’n ding sowieso ideaal want dan ben je niet afhankelijk van het restaurant of zo waar je bent of ze een magnetron hebben. Heb het ook al eens meegemaakt dat je dan een super hete fles melk terugkrijgt die ze niet kan drinken. Krijg die maar eens afgekoeld. Verder vond ik het handig om op tijd te beginnen met inpakken haha. Ik heb heel veel reizen gemaakt en pak op de automatische piloot m’n tas/ koffer in maar met een baby moest ik ineens heel goed nadenken zodat ik niks vergat. Verder hadden we een verschoningsmatje bij ons en zo’n poedertoren waar de melk in de juiste hoeveelheid al in zit. Luier zou ik sowieso nog verschonen voor je aan boord gaat want aan boord is het best een gedoe dus dat zou ik niet vaker doen dan noodzakelijk. Iets eerder op het vliegveld zijn dan zonder baby, vonden wij ook fijn. Wasknijpers om een hydrofiele doek vast te maken aan de kinderwagen vonden wij handig (aan de kant van de zon) en ook om hydrofiele doeken en rompertjes vast te kunnen maken op het balkon als we ze hadden uitgewassen

4 jaar geleden

Reactie op MacEd

Wij zijn naar Lanzarote gegaan toen onze dochter 4 weken oud was en ze heef ...
Thanks voor je goede tips 😁 hier kunnen we wat mee