18 Reacties

5 jaar geleden

Volgens mij moet je een week na nod wel duidelijke positief testen. Ik weet dat de clear blue iets hogere hcg nodig heeft als de action testen maar zeker een week erna moet hij hem positief kunnen pakken. Hij pakt hem vanaf hcg waarde 25. 😘

5 jaar geleden

Te veel drinken voor een test is niet goed. Als het goed is staat dat ook in de bijsluiter. Misschien toch even niet drinken en na Max 2 uur weer even een testje doen. Hoop dat dat het was en je test straks weer gewoon positief zal zijn

5 jaar geleden

Ik herken het deels. Ochtendurine helpt sowieso. Maar snap dat t lastig is om weer tot morgenochtend te wachten. Ik raakte ook in paniek begin deze week en had toen voor de 2de keer zo duurdere test van clear blue gehaald die vroeg test. Daar in de bijsluiter stond wel iets over dat testen een paar dagen later weer negatief kunnen zijn. Hoe en waarom weet ik niet. Als je wilt kan ik kijken of ik t kan terug vinden de bijsluiter

5 jaar geleden

Reactie op Roboli8

Ik herken het deels. Ochtendurine helpt sowieso. Maar snap dat t lastig is ...
Vreemd zeg.. betekent dat ook dat je dan niet zwanger bent? De verloskundige zei dat je nooit een vals positieve test kunt hebben dus dat het wellicht aan de concentratie van de urine ligt omdat het nog heel pril is.

5 jaar geleden

Wat apart! Heb het nog nooit eerder gelezen/gehoord. Ik heb afgelopen week elke dag getest, ochtend/middag/avond en de testen liepen elke dag op. Maar zolang je geen bloed verliest zou je gewoon nog zwanger zijn toch? Misschien had je toevallig 2 testen die niet goed waren? Snap dat je er onzeker van word 🍀

5 jaar geleden

Reactie op xjennx

Wat apart! Heb het nog nooit eerder gelezen/gehoord. Ik heb afgelopen week ...
Geen bloedverlies of pijn te bekennen nee, snap er zelf ook niks van. Volgens mijn eigen berekening ben ik vandaag precies 5 weken zwanger dus ik test volgende week met 6 weken gewoon nog eens met ochtend urine. Probeer mezelf nu vooral niet gek te maken!

5 jaar geleden

Dit heb ik precies ook gehad zo! Gister getest omdat me een vreemd gevoel bekroop lichter positief en vanmorgen negatief en gaan bloeden. Heel vaag van rozig naar helder bloed snap er ook niets van. Het enige wat ik hoop is dat het bij helder bloed blijft en weer weggaat dinsdag kunnen ze een echo maken dan. Ik hoop voor jou dat jij dit niet krijgt!

5 jaar geleden

Dat heb ik ook twee keer gehad. Bij mij werd het beide keren een miskraam. Hopelijk is het gewoon goed bij jou 🤞

5 jaar geleden

Zojuist wel weer gewoon een positieve test dus ik denk dat mijn urine vanmiddag te waterig was.. streepje is nog wat licht maar duidelijk genoeg toch? Ik ga het nu loslaten en afwachten tot aan de echo 21 april!

5 jaar geleden

Ik snap je onzekerheid. Bij mij waren de lichter wordende/niet oplopende testen helaas geen goed teken. Ik hoop voor jou van wel. ♡

5 jaar geleden

Ik testte vanmiddag ineens negatief met een Etostest.. helemaal in paniek natuurlijk. Bleek die test over datum te zijn!!! Daarna test van kruidvat gewoon duidelijk positief gelukkig.

5 jaar geleden

Reactie op Mare2020

Vreemd zeg.. betekent dat ook dat je dan niet zwanger bent? De verloskundig ...
Ik ben volgens de testen erna wel weer positief. Ik weet ook niet waar t precies aan ligt

5 jaar geleden

Hey beste wat je kan doen is bloed prikken ik had 2weken terug lichte streepje en daarna negatief daarna bloed geprikt om zeker te zijn en was duidelijk positief dan ben je zeker

5 jaar geleden

Ik lees heel veel negatieve reviews over die clearblue testen met week-indicator. Dat er 2 in een doosje zitten en er 1 zwanger zegt en de ander niet of niet werkt. Ik had zelf namelijk bedacht om een clearblue test te kopen na 2 goedkope testen te hebben gedaan maar heb daar van afgezien na het lezen van de reviews.

5 jaar geleden

Reactie op MacEd

Ik lees heel veel negatieve reviews over die clearblue testen met week-indi ...
Bij mij waren ze allebei positief. Vorige week testen ik 2-3 en gister 3+ dus in dit geval wel betrouwbaar. 2 jaar terug hetzelfde gedaan toen ik zwanger was van ons dochtertje en beide ook positief

5 jaar geleden

Gisteravond helaas begonnen met bloeden. Lichte menstruatiepijn, geen heftige krampen maar wel flink wat bloedverlies. Mijn onderbuikgevoel en de lichte testen klopten dus toch.. VK zei dat het wel klinkt als een miskraam dus daar ga ik ook vanuit. Hopelijk stopt het bloeden snel..

5 jaar geleden

Reactie op Mare2020

Gisteravond helaas begonnen met bloeden. Lichte menstruatiepijn, geen hefti ...
Heel veel sterkte meid ♥️

5 jaar geleden

Reactie op Mare2020

Gisteravond helaas begonnen met bloeden. Lichte menstruatiepijn, geen hefti ...
Hoe gaat het nu met je?