23 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje vanaf de zomer geen rompers meer aan gedaan. Met de hele warme dagen geen hempje erbij alleen boxershortje. En nu kan hij wel weer een hempje erbij aan. Nu snachts slaapt bij met boxer en slaap tshirtje. Hij word in november 2.

2 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje vanaf de zomer geen rompers meer aan gedaan. Met de hel ...
Is hij al zindelijk dat hij daarom alleen een boxer draagt? Ik kan hier geen hempje en onderbroekje aandoen want ze is niet zindelijk. Of doe je dat om zijn luier?

2 jaar geleden

Wij gaan eind september/begin oktober (o.a. kinderbijslag🤭) voor het eerst boxers en hemdjes kopen (en de herfstkleding). Wilde het al eerder, maar heb een klein mannetje en ondergoed start meestal pas vanaf 86 (voor zover ik heb kunnen zien) en daar komt hij nou eindelijk in🤣 Onderbroekjes kan je gewoon over de luier aantrekken.

2 jaar geleden

Is hij al zindelijk dat hij daarom alleen een boxer draagt? Ik kan hier gee ...
Nee hij is nog niet zindelijk. Maar ik trek de boxer gewoon over zijn luier aan.

2 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Wij gaan eind september/begin oktober (o.a. kinderbijslag🤭) voor het eerst ...
Haha ja hier precies het zelfde klein mannetje haal de boxers en hemdjes bij de zeeman vanaf maat 92.. daar groeit hij nu langzaam in. Hemdjes nog ietsjes te groot maar boxer zit prima

2 jaar geleden

Ik heb mijn zoontje vanaf de zomer geen rompers meer aan gedaan. Met de hel ...
Hier het zelfde.

2 jaar geleden

Mijn zoontje wordt in december ook 2 jaar. Hij past nu nog prima in de rompers maat 86/92 van de Hema. Zolang deze passen, draagt hij rompers. Daarna moet ik even kijken in hoeverre hij interesse toont in het potje.. tot dusver heeft hij hier bog helemaal geen interesse in! Geeft ook nog niet aan dat hij gepoept heeft, zolang hij dit nog niet heeft houd ik het sowieso op rompers..

2 jaar geleden

Hier ook nog rompers. Onze zoon wordt vlak voor kerst 2. Hij draagt rompers 86/92 en 98/104. Ondergoed komt vanzelf wel

2 jaar geleden

Gewoon doen wat je zelf het makkelijkst vindt toch? Ze bestaan, dus het kan. Nadeel van ondergoed boven romper kan zijn dat ze daardoor makkelijker zelf bij de luier kunnen/ uit kunnen trekken. (Of dat het zelfs afzakt). En eventueel een bloot ruggetje tijdens het spelen. Er zitten vast aan ondergoed weer andere voordelen. Zelf hebben wij geen probleem met rompers, gebruiken die zo lang mogelijk. Maar ik zou het gewoon proberen. Wat is het ergste wat kan gebeuren?

2 jaar geleden

Mijn dochter voelt zich ‘naakt’ zonder romper 😅 Zelfs met de hele warme dagen bleef ze zich onprettig voelen, alleen een romper was dan wel weer goed 😅 Dus ik gebruik ze gewoon tot ze de grootste maat niet meer past en dan krijgt ze een hemdje als ze zich daar prettiger bij voelt.

2 jaar geleden

Wij gebruiken nog rompers. Mijn zoontje word in dec 2. Ik weet dat ze op de kinderopvang dat ook liever hebben tot ze zinnelijk zijn omdat er vaak ongelukjes gebeuren schijnbaar als het los ondergoed is. Ik vind romper ook zelf fijner heb idee dat het dan toch allemaal wat meer op ze plaats blijft

2 jaar geleden

Reactie op Kiimberley21

Wij gebruiken nog rompers. Mijn zoontje word in dec 2. Ik weet dat ze op de ...
Ik werk ook in de kinderopvang bij ons maakt het niks uit rompers of hempje met boxer. Tenzij ze bezig zijn met zindelijk worden dan liever inderdaad geen rompers meer en ook als ze zindelijk zijn geen rompers.

2 jaar geleden

Ik werk ook in de kinderopvang bij ons maakt het niks uit rompers of hempje ...
Oh dan is het dus niet bij elke opvang, ik kreeg toen een algemene mail of ouders kinderen alsjeblieft ene romper aan willen doen vandaar. Maja lijkt me sowieso dat je zelf beslist wat je t fijnste vind

2 jaar geleden

Nee inderdaad zo zie je maar is heel verschillend!

2 jaar geleden

Alleen bij het kinderdagverblijf doe ik het nog aan, omdat ze het daar willen 😂

2 jaar geleden

Hier draagt ons zoontje al heel lang hemd en onderbroek. Ik vond het een ellende om die knoopjes van de romper dicht te doen hij lag te draaien of liep weg.

2 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Wij gaan eind september/begin oktober (o.a. kinderbijslag🤭) voor het eerst ...
Ja zo lastig dit.. ik heb een super smal meisjes maat ondergoed in maat 74/80 is niet te vinden...

2 jaar geleden

Reactie op pealovice

Ja zo lastig dit.. ik heb een super smal meisjes maat ondergoed in maat 74/ ...
Jammer hé Ik wilde ook al eerder met ondergoed starten. Vond de zomer wel goed en lekker moment. Maar ja, niets in zijn maat

2 jaar geleden

Reactie op MasKev17

Jammer hé Ik wilde ook al eerder met ondergoed starten. Vond de zomer wel ...
Vanaf 80 past 86/92 best over een luier heen... hier ook met 74/80 gestart. Wij wisselen wel af met rompers

2 jaar geleden

Reactie op Floepa

Vanaf 80 past 86/92 best over een luier heen... hier ook met 74/80 gestart. ...
Mijn zoontje kon deze zomer nog korte broek maatje 68 aan🤭🤣 Lange broeken draagt hij 80 vanwege de lengte, maar de taille moet heel ver aangetrokken worden wil de broek niet afzakken🥴🥴 Vandaar dat wij eerder starten met onderbroekjes gewoon niet logisch vonden. Binnenkort gaan we shoppen😎