19 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op anne_lien
Heb exact hetzelfde, vraag me ook af hoe het komt. Ik ben donderdag 11 weke ...
Gek genoeg fijn te weten dat ik niet alleen ben 🙊
Doe jij er iets tegen wat werkt?
5 jaar geleden
Ik ben vandaag 8 weken en heb dit ook. Ik denk dat het te maken heeft met je slijmvliezen. Ik gebruik een zoutoplossing neusspray om het enigszins draagbaar te houden.
5 jaar geleden
Reactie op anne_lien
Zit momenteel bij de huisarts in de wachtzaal omdat ik ook wil weten hoe he ...
Oh echt! Heel graag !! Succes ♡
5 jaar geleden
Reactie op World_of_Wendy
Ik ben vandaag 8 weken en heb dit ook. Ik denk dat het te maken heeft met j ...
Van neusspray krijg ik weer sneller bloedneuzen. ( ook een zwangerschaps dingetje 🤦🏼♀️)
5 jaar geleden
Precies hetzelfde hier. Zaterdag 11 weken en al weken vieze smaak in mijn mond en slijm in de keel waardoor ik moet kokhalzen..Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik dit ook niet gehad. Wat bij mij helpt is op Stimerol kauwgom kauwen als ik dat voel en dat verlicht het wel een beetje
5 jaar geleden
Reactie op anne_lien
Huisarts zegt dat het door de hormonen komt. Dit maakt dat de klieren en sl ...
Oh wat goed om te weten. Ik heb er namelijk ook last van. Vooral ook die vieze smaak. Ik drink hierdoor ook minder want niks smaakt lekker. Ik moet mezelf echt forceren genoeg te drinken
5 jaar geleden
Reactie op Marizia
Precies hetzelfde hier. Zaterdag 11 weken en al weken vieze smaak in mijn m ...
Hier loop ik dus ook de hele dag met iets van pepermunt in mijn mond. Kauwgom of zo'n balletje. ( werkt wel weer laxerende 🙀) maar helpt heel even altijd.. daarna vieze smaak... blijft lastig..
5 jaar geleden
Reactie op anne_lien
Huisarts zegt dat het door de hormonen komt. Dit maakt dat de klieren en sl ...
Oh wat vervelend. Nou mommy nog even vol houden dan tot 14 weken 🙊😔💗
5 jaar geleden
Ik drink opeens veel meer Fanta! Door de koolzuur lijkt het minder te worden. Maar meestal.voor even..
Sterkte lieve mama's hou vol! ♡ we kunnen dit! ♡
5 jaar geleden
Ik loop inmiddels al 2 weken met een flinke verkoudheid rond. Veel slijm en ook keelpijn.
Word gelukkig wel minder. Een neusspray heeft bij mij ook geholpen.
Ben nu 9+4
5 jaar geleden
Ben echt blij (en ook niet blij voor jullie natuurlijk 😅) dat ik niet de enige ben met een vieze smaak in mijn mond. Heb ook het idee dat m'n adem niet zo fris ruikt 🤔 Nog wel geen klachten over gehad. Van veel slijm heb ik gelukkig niet al te veel last. Maar die vieze smaak is verschrikkelijk en ik drink wel veel maar niets helpt.
5 jaar geleden
Ja vanaf eisprong tot nu (8 weken). Tussen 10:30 en slapen gaan continu die vieze smaak. Week 6 was het heel erg. Ik at amper en viel af. Ik ben in week 7 veel regelmatiger gaan eten (elke 2 uur iets eten) vanaf die tijd heb ik er bij vlagen last van en niet meer de hele dag 🎉 Oja en als ik moe word krijg ik het ook, dus daar probeer ik ook steeds meer rekening mee te houden. Sterkte