3 Reacties
vorige week
Onze dochter houd heel erg van hobbyen. Dus als schoen cadeautjes krijgt ze verf, strijkkralen en ze wordt ook gelukkig van gekleurd papier en puzzels.
We hebben 5 schoen cadeautjes.
Op pakjesavond krijgt ze van ons een (kinder)fotocamera en opa’s oma’s en onze zussen en zwagers krijgt ze uitbreidingsets voor haar Gabby Dollhouse. In principe is afgesproken dat iedereen een cadeau doet, dus ik verwacht tussen de 5 a 8 cadeaus.
En voor de verjaardag krijgt ze van ons een fiets.
Maar heeft je kind zelf wensen? Ik heb met m’n dochter samen een verlanglijstje gemaakt.
Er staat meer op dan dat ze werkelijk gaat krijgen, maar dat heb ik haar uitgelegd.
vorige week
Hier 3x schoen zetten (iets praktisch en iets leuks en iets lekkers), sinterklaas avond 2 cadeautjes van ons (beide een 2ehands prinsessenjurk en een boek). Verjaardag krijgt ons december'21 meisje een fiets, net opgehaald van Marktplaats. Ik vind het zo veel allemaal... bij oma slapen toch ook schoen zetten, werk van mijn man ineens ook een cadeau. Volgend jaar een keertje minder de schoen thuis.
En uiteindelijk wordt er soms echt met een lapje stof en 3 blokken een uur gespeeld. Dat je denkt... er is eigenlijk geen speelgoed nodig.