12 Reacties

2 maanden geleden

Wij geven een fiets en een set om te kleien. Mijn ouders vragen we Tiptoi en mijn schoonmoeder wilde graag een interactieve kassa geven. Dat zijn zeg maar de 'grote' kadootjes

2 maanden geleden

Wij gaan dit jaar een soort speel/knutselwand maken. Hij heeft al zo veel speelgoed, dus ook een beetje een cadeautje voor onszelf om zijn kamer wat opgeruimder te hebben 😂 En dan in de bakken gaat wat knutselpapier, stickers, nieuwe krijtjes etc.

2 maanden geleden

Wij geven playmobil (de brandweerset, brandweer auto, politieauto en nog een aantal dino sets). Een houten treinbaan, kleiset, gipsfiguren verfset, een kassa (er is nu een leuke in de aanbieding bij lidl) en houten winkelwagentje, een set van hot wheels. Waarschijnlijk koop ik ook nog wat educatieve dingen zoals ‘opweg naar groep 1’ , een puzzel en een nieuw voorleesboek. Dit trouwens niet alleen voor zijn verjaardag maar ook voor Sinterklaas en kerst.

2 maanden geleden

Wij een tweedehands puky Loopfiets, met nog iets nieuws erbij (even kijken wat) Schoonouders waarschijnlijk step Mijn ouders denk ik een mooi boek En dan sint en kerst nog(heb wel genoeg op lijstje staan, magna tiles, gravitrax junior, Toppers voor op connectix , Nijntje spullen(heb al pyjama gehaald en sloffen bij Hema)

2 maanden geleden

Reactie op stella2021

Wij gaan dit jaar een soort speel/knutselwand maken. Hij heeft al zo veel s ...
Speelt je kindje veel op z’n kamer? Twijfel om zoiets te maken

2 maanden geleden

14 inch fiets, connetix

2 maanden geleden

Reactie op december2021#

Speelt je kindje veel op z’n kamer? Twijfel om zoiets te maken
Wij wonen in een appartement met 1 verdieping en zijn kamer is redelijk dicht bij de woonkamer. Hij speelt dus veel op zijn kamer of neemt het speelgoed heel makkelijk mee naar de woonkamer! Als we 2 verdiepingen hadden, had ik zoiets waarschijnlijk beneden in de woonkamer gemaakt 😊

2 maanden geleden

Reactie op MasKev17

Wij geven een fiets en een set om te kleien. Mijn ouders vragen we Tiptoi e ...
Welke Tiptoi geef je?:)

2 maanden geleden

Ik geef o.a. magnetische blokken, een spelletje, dieren (van Schleich) een dieren trui, een knuffel en een sensorische ster. Mijn zoon is echt dierenfan dus blijf een beetje in dat thema

2 maanden geleden

Reactie op jlandaa

Welke Tiptoi geef je?:)
Wij hebben de starters set met 'mijn wereld' gevraagd. En misschien koop ik zelf 'seizoenen' bij. Deze 2 boekjes staat de leeftijd 2-3 jaar op. De rest (die mij leuk leken) was 4+

2 maanden geleden

Skelter!

één maand geleden

Zoontje krijgt twee dozen Connetix dit jaar. Vorig jaar kreeg hij een loopfiets en daar heeft hij pas enkele maanden terug voor het eerst interesse in getoond 😅