12 Reacties

2 jaar geleden

De neusspray werkt hier top!

2 jaar geleden

Wij zijn vorige week voor de zekerheid toch naar de dokter gegaan om zeker te zijn dat het maar een verkoudheid was en niets meer

2 jaar geleden

Wij zijn gistere naar de dokter geweest voor verkoudheid,geen koorts en int algemeen blij, hij had toch vocht achter zijn trommelvliezen

2 jaar geleden

Reiniger met zoutoplossing werkte hier voor geen meter. De simpele spray met zout oplossing werkt top

2 jaar geleden

Fysiologisch zoutwater van Daro. Ik spuit het in met een kleine monoject. Werkt goed!

2 jaar geleden

Bedankt voor de tips!

2 jaar geleden

Wij hebben de neusspray van physiomer en kaliptus baby als balsem om op zijn borstje te smeren ☺️ een luchtbevochtiger kan ook helpen!

2 jaar geleden

Reactie op Lindsay92

Wij hebben de neusspray van physiomer en kaliptus baby als balsem om op zij ...
Waar heb je die balsem gekocht? Zoiets zou ook goed van pas komen!

2 jaar geleden

Reactie op KellyC89

Waar heb je die balsem gekocht? Zoiets zou ook goed van pas komen!
Bij de apotheek, maar online vind je hem ook https://www.farmaline.be/apotheek/bestellen/kaliptus-baby-50-ml-balsem/?expa=gs&ef_id=CjwKCAjw8sCRBhA6EiwA6_IF4ee47MROV4OLHL-nPUeo8eMXCbeT92Xup2aHMRpHg7rg13K_XBnurxoCO2QQAvD_BwE:G:s&gclid=CjwKCAjw8sCRBhA6EiwA6_IF4ee47MROV4OLHL-nPUeo8eMXCbeT92Xup2aHMRpHg7rg13K_XBnurxoCO2QQAvD_BwE ☺️

2 jaar geleden

Reactie op Lindsay92

Bij de apotheek, maar online vind je hem ook https://www.farmaline.be/apoth ...
Thanks! Zal zo eens bij onze apotheek ook navragen

2 jaar geleden

Wij gebruiken het vrijer ademen badje met eucalyptus. Lekker om even het slijm etc los te krijgen. Even goed mee badderen! Pas vanaf 3 maanden!

2 maanden geleden

Reactie op Lindsay92

Wij hebben de neusspray van physiomer en kaliptus baby als balsem om op zij ...
Heel oud topic, I know, maar ik heb recent deze balsem gehaald en vraag me af of het de bedoeling is dat die extreem vloeibaar is? Er leek een beetje gelekt te zijn tussen afdekschijfje en deksel en dat doet me twijfelen of het product wel is zoals het hoort.