61 Reacties
4 jaar geleden
Wij plannen alle afspraken met betrekking tot ons kindje op de vrije dag van mijn partner, zodat we gewoon samen kunnen gaan. ❤️
4 jaar geleden
Hi!
Eerste echo vond hij wel leuk om mee te gaan (om naar het hartje te luisteren). En met de 20 weken echo ook (voor het geslacht). Maar bij de andere afspraken ga ik gewoon alleen. Ik heb elke maand een afspraak bij de gynaecoloog, het is dan elke keer hetzelfde verhaal als je snapt wat ik bedoel.
4 jaar geleden
Ik ga meestal alleen, omdat ze dit liever hebben ivm de corona. In de laatste weken is het misschien wel zo handig om met z'n tweeën te gaan. Maar hoorde ook (aangezien ik ziekenhuis moet bevallen) dat ze in het ziekenhuis het liefst hebben als je alleen komt en dat de man pas in beeld komt tijdens de bevalling.
4 jaar geleden
Reactie op SPA
Ik dacht dat mannen hier bijzonder verlof voor krijgen? Wij gaan meeste gev ...
Ja dat vraag ik me dus af
4 jaar geleden
Reactie op amberbeekhuizen
Wij plannen alle afspraken met betrekking tot ons kindje op de vrije dag va ...
De vrije dag hier is de Verloskundigenpraktijk dus helaas dicht
4 jaar geleden
Wij gaan altijd samen. Het werk van m’n man is gelukkig flexibel. Ik vind het heel fijn. Vorige afspraak was een gewone controle, maar toen waren er wat zorgen dat de baby te hard groeit en er een risico is dat ik zwangerschapsdiabetes heb. Dan is het heel fijn dat je daar niet alleen zit. Je kan altijd kijken of je iemand anders mee kan nemen?
4 jaar geleden
Reactie op Ellen_1989
Wij gaan altijd samen. Het werk van m’n man is gelukkig flexibel. Ik vind h ...
Ja dat is het probleem niemand kan met me mee. Geen contact met eigen familie helaas.. Het gaat ook wel alleen maar soms voel ik me zo stom eronder.
4 jaar geleden
Ik heb bij de intake toestemming gekregen om hem bij elke afsprssk mee te nemen (ondanks corona). Ik heb een paniekstoornis, waardoor het beter is als hij meegaat. Mijn vriend werkt nog steeds thuis en kan de gemiste uren vooraf of achteraf inhalen en ons ziekenhuis en vk is vlakbij, dus dat scheelt natuurlijk wel!
Morgen ga ik voor het eerst alleen, omdat er werklui in ons portiek en appartement bezig zullen zijn.
4 jaar geleden
Ik ga zowel naar het ziekenhuis en verloskundige alleen, alleen met eerste echo en guo 1 is mijn partner mee geweest
4 jaar geleden
Reactie op Newinbabytown
Ja dat is het probleem niemand kan met me mee. Geen contact met eigen famil ...
Je baby komt echt niks tekort omdat je alleen gaat! Iemand meenemen (als het lukt) is echt voor jezelf. Misschien is er een vriend of vriendin die het leuk vindt om een keer mee te gaan als je het fijn vindt? En anders lekker alleen gaan en je partner thuis updaten
4 jaar geleden
Met uitzondering van de corona tijd. Is me partner altijd mee gegaan. Hij is ook heel vaak te vroeg op ze werk of hij werkt langer door... Dus zijn leidinggevende doet niet moeilijk. Maar binnenkort zijn de controles elke 2 weken.. Dus heb ik gezegd dat hij dan niet persee mee hoeft. Want dan wordt het een beetje gekkenwerk met eerder weg gaan op ze werk. 😅