32 Reacties

4 jaar geleden

Doe druppels olijfolie in de fles

4 jaar geleden

Druppels pure olijf olie in een flesje ind, me dochtertje had dit ook paar dagen geleden me schoonmoeder adviseerde om paar druppels olijf olie in dr melk te doen en ik kan je zeggen wonder middel...

4 jaar geleden

Reactie op oumach

Druppels pure olijf olie in een flesje ind, me dochtertje had dit ook paar ...
Ik heb cb gebeld en die raden dit niet aan馃檲

4 jaar geleden

Reactie op oumach

Druppels pure olijf olie in een flesje ind, me dochtertje had dit ook paar ...
Ik heb dat ook geprobeerd een aantal weken geleden terug heeft inderdaad wat geholpen maar nadien niet meer. Heb dat ook gehoord idd is blijkbaar niet goed.

4 jaar geleden

Thermometer in de billetjes wil ook wel eens helpen

4 jaar geleden

Reactie op DdR

Thermometer in de billetjes wil ook wel eens helpen
Ja dat heb ik deze ochtend nog is gedaan helaas geen resultaat wordt ook wel afgeraden omwille door risico op wondjes ter hoogte van anus.

4 jaar geleden

Reactie op oumach

Dit bericht is verwijderd
Er is ook bv Laveen vitamine druppels zijn ook op basis van olijf olie, dat kan ook geen kwaad, dus ik geloof dat dit ook niks kwaad doet.

4 jaar geleden

Reactie op oumach

Er is ook bv Laveen vitamine druppels zijn ook op basis van olijf olie, d ...
Aah daar heb ik nog niets van gehoord. Ik ga het is opzoeken dankuwel!

4 jaar geleden

Heb je vitamine d op basis van olijfolie thuis?? Dat kan helpen. Zo niet probeer de voeten te masseren. Door de middenpool van het voetje tot aan de hiel met zachte druk te masseren kunnen de klachten verlicht of opgelost worden. Onder de voeten zit een drukpunt. Je kan zoeken op voeten reflexologie baby, dan komen er wat YouTube filmpjes naar boeven. Andere tips heb ik helaas niet.

4 jaar geleden

Reactie op Greca1982

Heb je vitamine d op basis van olijfolie thuis?? Dat kan helpen. Zo niet pr ...
Bedankt voor je tip ga ik zeker is bekijken dankuwel!

4 jaar geleden

Welk water gebruik je? Dit kan ook een invloed hebben!

4 jaar geleden

Reactie op stefanievv

Welk water gebruik je? Dit kan ook een invloed hebben!
Op raad van cb gebruik ik Rocheval. Water van de Aldi

4 jaar geleden

Wij zijn overgegaan op Evian water op aanraden van de kinderarts + osteopaat + bactiol probiotica. In combinatie met de omneo was het hier de oplossing 馃

4 jaar geleden

Mijn dochter kreeg met 4 weken anti reflux voeding (met johannesbroodpitmeel) hierdoor raakte ze verstopt en ben ik geitenmelk in combinatie met jbpm gaan gebruiken. Omdat je dit zelf toevoegt was het minder dik en kwam haar stoelgang weer 1/2 keer per dag.. overigens nu gestopt met jbpm en nu zeker 2 poepluiers 馃グ馃槀

4 jaar geleden

Ik heb zelfs een kleine thee lepeltje gegeven.. sorry maar als lactulose mag van de Huisarts dan mag bio olijfolie ook volgens mijn gevoel 馃槣鉂わ笍

4 jaar geleden

Reactie op Baby2112

Ik heb zelfs een kleine thee lepeltje gegeven.. sorry maar als lactulose ma ...
Ja idd dat geloof ik ook wel bedankt voor je tip!

4 jaar geleden

Reactie op Greca1982

Heb je vitamine d op basis van olijfolie thuis?? Dat kan helpen. Zo niet pr ...
Ik heb vitamine D op basis olijfolie besteld ben benieuwd naar het resultaat! :D

4 jaar geleden

Ik heb orthiflor start gebruikt en dit heeft bij ons echt super goed geholpen. We hebben dit in totaal 2 weken uitgeprobeerd en en op dag 2 kwamen de poepluiers al! Nu zijn we inmiddels dus gestopt en de poepluiers zijn echt zoveel verbeterd, er zit max 1 dag tussen. Het is probiotica dus het kan ook geen kwaad 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik heb orthiflor start gebruikt en dit heeft bij ons echt super goed geholp ...
Ooh super fijn dat dit geholpen heeft ga ik zeker onthouden moest vitamine D op basis van olijfolie niet helpen. Dankuwel voor je tip!

4 jaar geleden

Reactie op Sertje

Ik heb vitamine D op basis olijfolie besteld ben benieuwd naar het resultaa ...
Ik hoop dat het werkt voor jullie 馃槉