Hey iedereen,
Ik zit met mijn handen in mijn haren. Door veel geprobeerd te hebben heeft onze zoon nog altijd last van verstopping. Maakt zeer moeilijk stoelgang de eerste gedeelte is meestal hard eens dat hij vertrokken is komt de rest veel gemakkelijker en is zachter. Na verschillende kunstvoedingen zijn we op raad van ons kinderarts begonnen met nutrilon omneo die zijn we nog altijd aan het geven. Maar het probleem blijft zich verder herhalen. De eerste twee maanden heeft hij borstvoeding en kunstvoeding gekregen omwille door vroeggeboorte toen had hij deze probleem niet. Ik denk door moedermelk. Hij is 6 weken vroeger geboren. Heeft iemand een idee hoe ik onze kleine kan helpen uit deze miserie? Extra water toevoegen doe ik al, fietsen beentjes, buikmassage, dagelijks bewegingen. Protectis geef ik ook 5 druppels per dag. Aahjaa hij heeft om de twee dagen meestal stoelgang maar zeer pijnlijk huilt krijst perst moeilijk kunnen doorslapen,... help aub :(
Druppels pure olijf olie in een flesje ind, me dochtertje had dit ook paar dagen geleden me schoonmoeder adviseerde om paar druppels olijf olie in dr melk te doen en ik kan je zeggen wonder middel...
Druppels pure olijf olie in een flesje ind, me dochtertje had dit ook paar ...
Ik heb dat ook geprobeerd een aantal weken geleden terug heeft inderdaad wat geholpen maar nadien niet meer. Heb dat ook gehoord idd is blijkbaar niet goed.
Heb je vitamine d op basis van olijfolie thuis?? Dat kan helpen. Zo niet probeer de voeten te masseren. Door de middenpool van het voetje tot aan de hiel met zachte druk te masseren kunnen de klachten verlicht of opgelost worden. Onder de voeten zit een drukpunt. Je kan zoeken op voeten reflexologie baby, dan komen er wat YouTube filmpjes naar boeven. Andere tips heb ik helaas niet.
Wij zijn overgegaan op Evian water op aanraden van de kinderarts + osteopaat + bactiol probiotica. In combinatie met de omneo was het hier de oplossing 馃
Mijn dochter kreeg met 4 weken anti reflux voeding (met johannesbroodpitmeel) hierdoor raakte ze verstopt en ben ik geitenmelk in combinatie met jbpm gaan gebruiken. Omdat je dit zelf toevoegt was het minder dik en kwam haar stoelgang weer 1/2 keer per dag.. overigens nu gestopt met jbpm en nu zeker 2 poepluiers 馃グ馃槀
Ik heb orthiflor start gebruikt en dit heeft bij ons echt super goed geholpen. We hebben dit in totaal 2 weken uitgeprobeerd en en op dag 2 kwamen de poepluiers al!
Nu zijn we inmiddels dus gestopt en de poepluiers zijn echt zoveel verbeterd, er zit max 1 dag tussen.
Het is probiotica dus het kan ook geen kwaad 鈽猴笍