9 Reacties

4 jaar geleden

Dat klinkt als regelrechte geldklopperij 🙈

4 jaar geleden

Reactie op AngieLippold

Tot je het gebruikt... In de zomer is het redelijk nutteloos maar in de winter is dat wel fijn. Die doekjes voelen echt koud aan en als je snachts ververst is de baby zo wakker... Met verwarmde doekjes is dat veel minder. Er zijn zoveel babyproducten waarvan ik denk "is dit echt nodig?" maar dit vind ik er niet 1 van.

4 jaar geleden

Prince Lionheart heeft de EVO. Werkt goed! Je moet alleen de pads zeer goed nat maken anders worden die bruin.

4 jaar geleden

Prince Lionheart heeft de EVO. Werkt goed! Je moet alleen de pads zeer goed ...
Dankjewellll voor je reactie!!😊 Prince Lionheart was inderdaad eentje waar ik vaak naar heb gekeken. Ik vind billendoekjes ook ontzettend koud aanvoelen en aangezien mijn baby in de winter wordt geboren en vaak om me heen hoor dat verwarmde billendoekjesbox een uitkomst is, vind ik dat echt iets wat ik nuttig vind. Lekker warm😊 ik zag inderdaad ook dat je de pads apart kunt kopen dus dat is erg fijn.

4 jaar geleden

Reactie op AngieLippold

Aangezien ik zelf billendoekjes erg koud vind aanvoelen en mijn baby in de winter geboren zal worden, vind ik het persoonlijk een nuttige aankoop! Ieder zijn eigen keuze toch?😜

4 jaar geleden

Aangezien ik zelf billendoekjes erg koud vind aanvoelen en mijn baby in de ...
Ik ben in verwachting van m'n 2e decemberbaby. M'n eerste dochter heeft nooit last gehad van de koude doekjes, ze sliep altijd door het verschonen heen. Ook ben je langer bezig met nieuwe doekjes in zo'n apparaat stoppen dan dat je gewoon een nieuw pakje opent. Maar inderdaad, als jou het wel wat lijkt moet je het zeker aanschaffen.

4 jaar geleden

Prince Lionheart heeft de EVO. Werkt goed! Je moet alleen de pads zeer goed ...
Kan daar trouwens ook een groot pakje billendoekjes in van 80 stuks?

4 jaar geleden

Ik wist niet eens dat dit bestond 😂 volgens mij één voor de categorie “things I never knew I needed” 😏

4 jaar geleden

Reactie op Lijn234

Ik wist niet eens dat dit bestond 😂 volgens mij één voor de categorie “thi ...
Hahaha, say no more! Its all i ever wanted😂👌🏻 wil ze bijna zelf gebruiken😂