6 Reacties
4 jaar geleden
Voor vet haar kan het helpen om te spoelen met appel azijn.
Haar uitval Aloë haar masker. Stengel open snijden en in de blender.
Veder haar olie. Castor olie met rozemarijn olie uur in laten trekken en dan douchen.
1x per week hydraterend haar masker.
1x per week rozemarijn spoeling.
En Ik gebruik ook dagelijks deze haar olie
https://www.bol.com/nl/nl/p/kerastase-elixir-ultime-l-huile-original-haarolie-100-ml/9200000101072480/?promo=home_818_recentbekeken-MCM-slot_D99_product_1_&bltgh=qlsC30rAgTAlZ5kXVRFAug.5_h-GciVKeWNlCYfjjQzpFSw_0_1.3.ProductImage
4 jaar geleden
Je kan ook supplementen nemen voor je haaruitval. Dat raadde mijn kapster me aan 😉 Leek me ook logisch vermits je haar van binnenuit begint te groeien… 🤷♀️ In principe moet je wel een kuur van 3 maanden doen.
Had er ook veel last van en neem nu deze: https://www.yummygums.com/producten/hair-beauty/. Neem ze nu bijna een maand en lijkt in ieder geval niet meer erger te worden - kan natuurlijk ook toeval zijn… Maar je kan ook supplementen bij de apotheek vinden hiervoor.
4 jaar geleden
Hier ook extreem veel last van sinds 2 maanden. Ik heb ook enorm dik haar, maar ben denk ik wel al 30% van m’n haar verloren. Echt vreselijk
4 jaar geleden
Hoe vaker je je haar/huid wast, hoe meer talg je huid produceert, hoe vetter je (hoofd)huid dus word. Klinkt vies en het zal in het begin ook jeuken maar probeer 1x max 2x in de week je haar te wassen, in het begin is het een vette bende maar dat kan je weg werken met droogshampoo of een strakke staart of knot. Na een tijd went je huid er aan dat het niet elke dag zo veel talg hoeft aan te maken en word je huid/haar dus niet zo vet.
En tegen haar uitval, het is sws 9 maand na de bevalling zo dat het meer uitvalt dan voorheen. Het gaat vooral om wat er van binnen in gebeurd en dat gaat gepaard met de vitaminen en voedingstoffen die je haarcellen nodig hebben om goed te groeien. Je kan biergist en/of biotine tabletten slikken. Er zijn ook tabletten speciaal ontwikkeld voor het haar dus daar zit alles in wat je nodig hebt. Je ziet pas beginnend resultaat na 30 dagen dus vooral door gaan en niet binnen 1,5 maand opgeven.
4 jaar geleden
3 maanden na de bevalling ook last gehad van veel haaruitval. Er is jammer genoeg niet veel aan te doen. Mijn dochter is nu 6,5 maand en sinds een tweetal weken is het beter.