26 Reacties

4 jaar geleden

Ik volg… 💩

4 jaar geleden

Reactie op amberbeekhuizen

Ik volg… 💩
🤣🤣

4 jaar geleden

Ossengal zeep... Of een avond in de biotex

4 jaar geleden

Ossengalzeep flink insmeren nacht laten liggen en dan volgende dag wassen. Alles eruit 😊

4 jaar geleden

In de zomer niet je deze nat in de zon laten drogen. Maar daar heb je nu niks aan...

4 jaar geleden

- Ossengalzeep inderdaad. Inzepen en dat moet wel even intrekken - Dasty vlekkenverwijderaar. Insprayen 5 minuten wachten en dan wassen.

4 jaar geleden

Ik was de vieze vlekken weg met dasty of dreft. En daarna gewoon in de wasmachine.

4 jaar geleden

Vanish oxi action poeder, laten weken of insmeren en daarna in wasmachine. Ik voeg het ook soms toe aan de was tegen vlekken.

4 jaar geleden

Biotex groen gebruiken wij altijd, tot nu toe bij alle 3 de kids alle vlekken eruit gekregen 👍😊

4 jaar geleden

Biotex in emmertje water, kleding erbij ..werkt super

4 jaar geleden

Groene zeep is altijd mijn wonder met poep 😊

4 jaar geleden

Reactie op unoo

Biotex in emmertje water, kleding erbij ..werkt super
Hier ook het wondermiddel. Was het daarna, als de kleding het aankan, op 60 graden

4 jaar geleden

Groene zeep hielp bij mij ook als een tiet 😉 ook borstvoedingspoep en zelfs de witte rompertjes waren weer wit. Gewoon in een handwasje

4 jaar geleden

Biotex of ossengalzeep. Ook witte romper schoon gekregen!

4 jaar geleden

In deze tijd van het jaar misschien niet de meest handige tip, maar al gewassen kleding waar de poepvlekken niet uit gegaan zijn even in de zon leggen en het is zo verdwenen (werkt ook achter het raam, maar duurt dan iets langer)!

4 jaar geleden

Shout > te koop bij action

4 jaar geleden

Zoveel tips! Super bedankt, ga er mee aan de slag 😄

4 jaar geleden

Vuilbak 😆

4 jaar geleden

Shout werkt erg goed tegen vieze vlekken.

4 jaar geleden

Was met 90 graden en voordat beetje laten kleding inzepend