11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb nu ook zo airtraveller gekocht van Deryan via bol. Waar geen vlieg je

3 jaar geleden

Heen*
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

3 jaar geleden

Reactie op ybg

Ik heb nu ook zo airtraveller gekocht van Deryan via bol. Waar geen vlieg ...
Die heb ik idd ook gezien, maar weet niet of die voor hele krappe vliegtuigen ook geschikt is? Wij vliegen naar Griekenland!

3 jaar geleden

Reactie op Babybabyy

Die heb ik idd ook gezien, maar weet niet of die voor hele krappe vliegtuig ...
Ik ga na Turkije dus ik ga het proberen

3 jaar geleden

Wij hebben deze. Geen idee of we er iets aan gaan hebben.

3 jaar geleden

Reactie op BPerez

Wij hebben deze. Geen idee of we er iets aan gaan hebben.
Weet je of je die ook kwijt kan op de stoel of op t eettafeltje?

3 jaar geleden

Wij hebben met onze zoon veel gevlogen en hebben dus wel wat ervaring met vliegen met een baby. Maar op je tafeltje past dit niet hoor. Hier heb je beiden tafeltjes voor nodig 😄. Je baby is ook al bijna 70 cel hè als hij/zij 7 maanden is. Maar… het is wel handig om bij te hebben voor als je baby echt z’n draai niet kan vinden. Zowel onze zoon als onze dochter nu zijn kinderen die niet graag te lang op schoot zitten en echt wel plat willen liggen. Wij hebben een babynest van Najell wat ook een soort van mini babybedje is. Het is een gesleep maar kan handig zijn, zeker als je vertraging op het vliegveld oploopt. Helaas is dat ook een realiteit op dit moment.

3 jaar geleden

Reactie op Wensje-2022

Wij hebben met onze zoon veel gevlogen en hebben dus wel wat ervaring met v ...
Ik heb dat Najell bedje opgezocht. Lijkt me superpraktisch en ik denk ook wel een oplossing voor ons. Maar ik vind 'm wel prijzig 😞 Ik kwam Dooky Traveller tegen. Weet jij of dat r zelfde principe is? https://www.bol.com/nl/nl/p/dooky-traveller-grey-melange/9300000000132029/?bltgh=nJgnWr7-LXg1pXYdcqpATA.2_24.25.ProductImagehttps://www.bol.com/nl/nl/p/dooky-traveller-grey-melange/9300000000132029/?bltgh=nJgnWr7-LXg1pXYdcqpATA.2_24.25.ProductImage

3 jaar geleden

Hoi! Wij zitten op dit moment in Costa Rica met onze dochter van 6 maanden! Op lange vluchten zijn soms die hangbedjes van het vliegtuig beschikbaar maar vluchten naar bijv Griekenland niet. Wij hebben de airtraveller van Deryan en Wij gebruiken hem echt veel! Wij hadden op de heenreis 2 vluchten waarbij ze op de lange vlucht op dat bedje tussen ons in lag (er was een stoel vrij) en op de tweede vlucht hebben we dat bedje op onze schoot gehad. Het valt echt mee hoe zwaar het is, als je het samen op schoot hebt. Hij is te groot voor 1 tafeltje, dus als je het daarop legt moet ie op beide. Wij zijn er echt oprecht heel blij mee!!

3 jaar geleden

Reactie op Babybabyy

Ik heb dat Najell bedje opgezocht. Lijkt me superpraktisch en ik denk ook w ...
Ja dat snap ik. Wij gebruiken al vanaf de geboorte als soort van draagbaar bedje dus dan valt de prijs beter mee 😜. Maar die Deryan airtraveller lijkt me ook ideaal. Zacht matrasje en de baby kan lekker plat liggen. Oh wat kijk ik met heimwee terug naar de dagen dat we alleen voor onszelf moesten zorgen in een vliegtuig ✈️ 😂. Het is altijd zo een gedoe, ook als ze wat ouder zijn maar het is ook altijd weer zo heerlijk als je er dan eindelijk bent en lange genieten van je vakantie ☀️🏖

3 jaar geleden

Ons werd verteld dat met 6 maanden het bedje wel erg krap werd. Wij moesten 5 uurtjes vliegen en hebben het uiteindelijk zonder gedaan. Ging prima! (En alle vluchten zitten deze tijd helemaal vol, dus zou niet op een vrije stoel rekenen!)