8 Reacties

3 jaar geleden

Hoi, Ja dit mag gewoon, behalve gekookt water geen 100ml restrictie. https://nieuws.schiphol.nl/vliegen-is-voor-babys/ Fijne vakantie!

3 jaar geleden

Hoii Wij zijn in juni wat istanbul gevlogen, Ik had 1 fruitzakje en 1 potje avond eten mee, en 4x portie poeder voor de voeding, water heb ik gekocht op Schiphol zelf na de controles. (Er is niks gecontroleerd en niks over gezegd)

3 jaar geleden

Wow dat is een goed idee :D ik vlieg vrijdag, is wat makkelijker dan een potje en lepeltje 馃槉

3 jaar geleden

Wij vlogen naar Georgi毛, daar hadden ze een speciale 'buggy' bagagecheck, alle fruit en potjes werd er uit gehaald en extra gecheckt. Duurde wat langer.. als ik andere reacties lees verschilt het dus wat per land!

3 jaar geleden

We gaan in dec naar Spanje Wat mag je wel en niet meenemen ze is dan 11 maanden

3 jaar geleden

Wij vlogen vanaf Rotterdam en zowel het gekookte water als koud water en alle hapjes waren geen enkel probleem. Ook niet op het vliegveld in Portugal.

3 jaar geleden

Wij vlogen naar la Palma, Spanje vanaf Schiphol. Had ook fruit in zo'n zakje mee en gekookt water geen probleem. Werd alleen even extra gecheckt. Terug ook geen enkel probleem. Voedingstoren ook geen probleem.