15 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb geen ervaring maar om dezelfde redenen heb ik via Vinted wat voedingsshirts met lange mouwen (kan ik nu ook al aan) en voedingsjurkjes met lange mouwen gekocht. Via Prenatal twee zwangerschapsleggings voor onder die jurkjes leek me comfortabel en toch enigzins leuk toonbaar. En dan in de sale nog een lekkere zwangerschapspyjama broek. Ik denk dat ik zo voor relatief weinig die eerste weken (warm) doorkom 😉

4 jaar geleden

Voedingsshirts met een vest overover, kun je ook gebruiken. Daarnaast zijn voedingsjurkjes en truien ook handig. Of blousjes/ jasjes met een voedingshemd eronder. Je vindt je weg er wel in. Je hebt elke dag wel een ander shirt nodig inderdaad.

4 jaar geleden

Voor een paar euro’s per shirt kun je hele leuk kopen bij Shein! Heb er absoluut goede ervaringen mee! Ook de voedings bh zijn zo mooi! Het duurt ong 2 wkn voor het binnen is ( houd rekening met de feestdagen ). Daarnaast Lidl heeft betaalbare voedingstops etc! Ik heb bij de eerste borstvoeding gegeven, liep eigenlijk nooit bevlekt rond ( baby was ook geen spuger ) altijd een hydrofiele doek ernaast gehad!

4 jaar geleden

Je hebt bij de h&m fijne voedingshemdjes. Deze doe je onder je normale kleding aan. Hierdoor kan je gewoon je trui/shirt omhoog tillen om te voeden. Zo zit je niet in je blote buik en hoef je niet speciaal andere kleding aan te schaffen. In de kraamweek had ik ook alleen deze hemdjes aan en verder geen bh omdat in het hemdje al een elastieken band zit wat zorgt voor stevigheid onder je borsten. Trui of vest erover en klaar ben je.

4 jaar geleden

Ik heb bij de H&M wat voedingstops gekocht. Maar nog niet te veel, want de eerste weken ben ik toch thuis 😅

4 jaar geleden

Vesten inderdaad ,dat moet ik gewoon aanschaffen ook. Ben zelf meer een truienmens dus nooit echt zo over nagedacht dat dat handig is haha.

4 jaar geleden