6 Reacties

één jaar geleden

Nijntje. Bobbi. Dikkiedik vind ik wel leuke boekjes

één jaar geleden

Onze zoon vind zoekboeken leuk en met flapjes of schuifjes. Lees wel voor maar hij luistert half. Het boek van wie zijn deze billen is hier momenteel een hit omdat hij veel dieren zelf kan benoemen. Boek Mats muis is ook leuk.

één jaar geleden

Usborne geluidsboekjes zijn ook erg leuk.

één jaar geleden

Ik heb zelf andere maar boeken zoals speuren in de dierentuin met het zaklampje doet hier ook goed

één jaar geleden

‘Mag ik in je luier kijken’ ‘Ssst de tijger slaapt’ ‘Rupsje nooit genoeg’ ‘Coco kan het’ Alle Bobbi boeken zijn leuk Boer Boris is ook super leuk Hier zijn de Efteling boekjes ook favoriet maar wij gaan er ook regelmatig heen. Kijk boekjes/zoek boekje Boekjes met geluiden. Boeken met flapjes waarbij hij dingen kan zoeken. Ik lees dagelijks voor en ik merk dat ik de boeken nu kan uitbreiden naar meer tekst. Maar in het begin was het vooral plaatjes boeken waarbij ik dingen benoemde die hij aanwees. Nu lees ik het boek voor en daarna ‘leest’ hij het voor aan mama.

één jaar geleden

Een onbekend boek dat wij ooit bij de bieb hebben geleend, maar echt een enorm succes blijkt te zijn: Gertje gans