10 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op A1992_
Dit zou ik ook doen. Bijvoorbeeld 80 om 5u en dan 100 om 7u. Dan behoudt je ...
Dat heb ik dus geprobeerd, maar daar gaat hij niet mee akkoord 😂 120 lukt net zeg maar.
4 jaar geleden
Als ons meisje van 13 weken (ik hoor zometeen hoeveel kg op het CB haha) rond 4.30/5.00 uur komt voor een voeding geef ik vaak 90+3😊 en dan meestal rond 7.00/7.30 de ‘gewone’ ochtendfles
4 jaar geleden
Sinds wij de fles van 2300 overslaan komt de kleine vaak om half 6. Ik geef hem dan 120 en de rest van de dag 180. Dan word mijn schema vaak
9.00
13.00
16.30
19.30
Op de een of andere manier is hij na de fles van 16.30 altijd snel weer hongerig. Er zit altijd tussen de 3 en 4 uur tussen.
4 jaar geleden
Sinds wij de fles van 2300 overslaan komt de kleine vaak om half 6. Ik geef ...
En straks op de opvang brengen we hem om 8 uur en denk dat ze daar best om 9 uur de fles willen geven. Ik leg hem dan gewoon om half 6 nog even terug en haal hem vlak voor vertrek uit bed. Weet natuurlijk niet of dit werkt maar ik mijn hoofd is dit een waterdicht plan 🤣
4 jaar geleden
En straks op de opvang brengen we hem om 8 uur en denk dat ze daar best om ...
Ik vind het ook best goed klinken! Haha 😂 denk zelfs dat ik het ook zo ga doen als hij om 5:30 wakker wordt. Kan altijd wel een half uurtje rekken met omkleden maar die tijden die jij schrijft zijn best prima! En zo kom ik op 5 flessen uit ipv 4 wat denk ik ook beter is voor het uiteindelijke doorslapen met een vol genoeg buikje 😋
Wanneer start je?
4 jaar geleden
Jaa ik kan proberen om half 6 een beetje te geven maar daat trapt hij niet in 😅 en als de voedingen te snel op elkaar zijn drinkt hij toch niet.
16 maart een oefendagje en vanaf april 3 dagen per week.
4 jaar geleden
Jaa ik kan proberen om half 6 een beetje te geven maar daat trapt hij niet ...
Nou merk ik wel dat de hoeveelheid voeding hier niks uitmaakt voor het doorslapen. Gisteravond dronk hij om 19.00 maar 120 want meneer viel in slaap en toch gewoon half 6 wakker