17 Reacties

4 jaar geleden

Ik wordt morgen ook 39, precies het zelfde to do lijstje al af. Ik hou me bezig met schoonmaken banken en tapijten laten reinigen 🤣 kan heel de dag door schoonmaken heerlijjkk. Ik voel de baby wel veel minder denk dat het misschien te maken heeft dat ze minder ruimte heeft. Af en toe steekt haar voet uit in me zij en dat maakt me dan voor de hele dag gelukkig 🐣

4 jaar geleden

Deels herkenbaar! Hier nu 35+3. Ik zit al vanaf week 28 thuis op aanraden van de gynaecoloog. Ik bedenk me savonds van alles om te doen de volgende dag maar kan me er niet toe zetten... alles wat moet gebeuren is wel gebeurt. Maar ik zou graag gewoon lekker aan de knutsel gaan maar op 1 of andere manier kan ik me er niet toe zetten. Ik heb steeds in mijn hoofd dat ze eerder komt ( misschien ook een stille hoop omdat ik 26-12 ben uitgerekend en ik eigenlijk snak naar die heeeeerlijke kerstdiner ). Ik zit ook dagelijks te "wachten" tot het begint. Heb er ook zin in dat het begint ofzo?! Bij kleine krampjes denk ik ook JAAA, oh nee toch niet 😅🙈.

4 jaar geleden

Reactie op MelissaVer

Deels herkenbaar! Hier nu 35+3. Ik zit al vanaf week 28 thuis op aanraden v ...
Ik had ook steeds het idee dat ze vroeg komt maar nee hoor ze heeft het daar binnen best naar haar zin😅

4 jaar geleden

Herkenbaar hoor, morgen 38 weken zwanger van ons meisje en ben toch wel echt aan het aftellen 😅 niet omdat ik haar niet meer in m'n buik wil hebben, maar de dagen zien er allemaal hetzelfde uit, begint een beetje saai te worden 🙈 Ik heb een onwijs lief konijn 🐰 in de achtertuin, gemiddeld om de 2 a drie uur ga ik naar hem toe en spelen en knuffelen we. De lieverd heeft door dat ik niet meer omlaag kan komen, dus zoekt hij de hoge plekken op. Heb ik ook weer m'n 'beweging' en het helpt enigszins tegen het vocht in m'n enkels en voeten. Daarnaast ben ik nog steeds bezig met m'n indoctrinatie-programma, heb de boeken van Harry Potter nu uit gelezen en ben nu begonnen met Lord of the Rings 👼 eigenlijk de Silmarillion, dat is de geschiedenis van de wereld van Middle-Earth. En ik heb een iets te groot borduurwerk liggen waar ik nu ook lekker mee opschiet hihi. Bel met enige regelmaat met vrienden en familie, doe kleine huishoudelijke klussen. 's Avonds kijken m'n vriend en ik samen een serie of televisie en dat is de dag we zo'n beetje. Ik probeer niet echt de focus te leggen op of het al begonnen is, ik denk dat ik dat snel genoeg door zal hebben. In principe is ze pas over twee weken uitgerekend en met een beetje pech kan het daarna ook nog twee weken duren.

4 jaar geleden

Reactie op erkz

Ik had ook steeds het idee dat ze vroeg komt maar nee hoor ze heeft het daa ...
Als ze dan maar ff wacht tot na oud en nieuw 😅🤣

4 jaar geleden

Ik zit ook enorm te wachten. Had zelf ook het idee dat ze eerder zou komen, maar lichamelijk zijn er nog 0 tekens... morgen 38 weken zwanger. Ben zo benieuwd wanneer ze komt. De hele dag tv kijken is ook maar saai en iets creatiefs doen is ook maar leuk voor een uurtje

4 jaar geleden

Ik ben morgen 37 weken, ik verwacht haar voorlopig nog niet. Wat doe ik zoal, huishoudelijke klusjes, wandelen, Netflix en heb nog wel wat dingen gepland, kapper, bezoekje bij moeders, moet ook af en toe voor controle in het zkh en vk. Denk dat je er niet teveel mee bezig moet zijn want dan duurt wachten heel lang! Misschien kun je wat koken en invriezen voor de week erna?

4 jaar geleden

Heel herkenbaar! Ik ben zaterdag 37 weken en ook al een lange tijd niet meer aan het werk, vind het nu wel zwaarder worden. Sowieso verveel ik me een beetje (alles in huis ook zo goed als klaar), maar fysiek wordt het ook wat pittiger en vind ik de zwangerschap steeds minder leuk worden. Ik probeer voor mezelf wat kleine doelen te stellen en te zorgen dat iedere dag een beetje anders is. Sowieso word ik heel lamlendig van de hele dag series kijken. Ik voel me een stuk beter als ik bijv. een boek lees en een stuk wandel, als ik me daar toe kan zetten. Grappig om te lezen dat zoveel dames hier het gevoel hadden dat de baby eerder zou komen, dat had ik ook! Misschien toch een beetje wishful thinking? Maar ik ben blij dat ik de 37 weken bijna aantik, dan kan ik in ieder geval thuis bevallen! En ik probeer ook nog te genieten van de laatste weken alleen met mijn man. ☺️

4 jaar geleden

Same, zo’n rare twilight zone. 38 + 5 dagen hier. Ik heb inmiddels de vriezer vol maar koken vind ik heel fijne bezigheid. Recepten uitzoeken, boodschappen doen, keuken in. Verder spreek ik nog wel af met mensen maar meeste werken natuurlijk overdag. Ik haal koffie to go en wandel terwijl ik naar podcasts luister. Sowieso podcasts luisteren ha. En lezen!

4 jaar geleden

Fijn om te lezen dat het zo herkenbaar is. Ik ga nog maar eens iets bakken misschien. Hele dag Netflixen is niet zo leuk inderdaad.

4 jaar geleden

Dit had ik kunnen schrijven ! Precies hoe ik me voel. Ook 39 weken vandaag

4 jaar geleden

Ontzettend herkenbaar! Morgen 38 weken zwanger en vind het laatste stukje mentaal pittig (fysiek nog goed) Zie toch minder mensen door veel corona besmettingen in onze omgeving.. maar totaal geen persoon voor stil zitten/een dag thuis zitten. Ik zwem nog 2x per week, maak elke dag een kleine wandeling. Probeer elke dag nog een ander klusje in huis te doen en soms even bij iemand kopje koffie drinken etc Nu duimen dat het niet te lang meer duurt!

4 jaar geleden

Reactie op MelissaVer

Deels herkenbaar! Hier nu 35+3. Ik zit al vanaf week 28 thuis op aanraden v ...
Deels herkenbaar precies even ver als jij. Ik ben al vanaf week 22 thuis ivm te hoog aantal decibel/te zwaar werk. Heb nog wel een pittige 2 jarige thuis maar alles is op en top schoon de kleertjes liggen al weken in de kast en nu veel minder contact door positieve corona besmettingen in m'n omgeving

4 jaar geleden

Reactie op ellem91

Deels herkenbaar precies even ver als jij. Ik ben al vanaf week 22 thuis iv ...
Precies dat! Ik ook door te zwaar werk wat niet aangepast kon worden. "Gelukkig" geen 2 jarige thuis. Aan de andere kant bied dat wel iets afleiding. Hier ook weinig contacten om toch te voorkomen om corona op te lopen, voor zover dat gaat. ( want helemaal niemand zien vind ik ook niks en daarbij is mijn vriend ook gewoon aan het werk dus die zou het dan ook mee kunnen nemen ).

4 jaar geleden

Reactie op Estellia

Herkenbaar hoor, morgen 38 weken zwanger van ons meisje en ben toch wel ech ...
Ik heb ook drie lieve konijntjes maar moeilijk elke keer naar beneden te komen om te aaien en ze vervelen zich beetje. En vandaag ook precies 38 weken en word meer saai en saai thuis ook met alle afleiding en huishouden. Helaas borduren kan ik niet dus bak elke week wat lekkers voor ons 😃

4 jaar geleden

En dan kan het plots snel gaan. Gisteren namiddag bevallen van onze prachtige dochter. Ze had zelf blijkbaar ook geen geduld meer. 🙈 Veel succes nog allemaal, het kan ineens snel gaan.

4 jaar geleden

Reactie op Jo1990

En dan kan het plots snel gaan. Gisteren namiddag bevallen van onze prachti ...
Aaaah gefeliciteerd! Wat fijn dat het opeens toch snel gegaan is. Geniet ervan maar denk ook aan jezelf en je herstel ❤