12 Reacties
5 jaar geleden
Jaaaaa! Hier ook heel veel honger. Begint in de nacht al. Voor mij is het een teken om zo snel mogelijk te eten. Ik denk niet dat het een vals seintje is. Ons lichaam is hard aan het werk:) En er gaat ook een hoop energie naar de baby. Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik ook geluisterd naar mijn honger gevoel (als ik dat niet deed werd ik ook super misselijk) en ik ben toen in totaal maar 7 kilo aangekomen. Wel gezond eten natuurlijk haha ;)
5 jaar geleden
Reactie op Essie222
Jaaaaa! Hier ook heel veel honger. Begint in de nacht al. Voor mij is het e ...
Super lief dat je reageert!
Ik eet persoonlijk best wel veel, dus merkte dit ineens op als jeetje, nog meer eten?!
Maar het is fijn om jouw ervaring te lezen , dat voelt dan vertrouwt om inderdaad naar dat honger gevoel geluid te geven en gewoon een extraatje toe te voegen.
5 jaar geleden
Jaaa hier ook😂
Ik wordt gewoon wakker vanwege me buik die knort....
Ben normaal al een vreedzak maar nu begint het al als me ogen open gaan..
5 jaar geleden
Reactie op Lnne
Ik ben 5 en 4 dagen zwanger. Ik heb ook steeds trek . Mijn buik rammelt ook ...
Oh wat toevallig! Dan lopen we bijna synchroon hihi! Mag ik vragen wat je als tussendoortjes kiest?
Momenteel pak ik een cracker of worteltjes of een beetje kwark, maar dat wordt me nu al teveel haha
5 jaar geleden
Reactie op Fr-angelique
Jaaa hier ook😂
Ik wordt gewoon wakker vanwege me buik die knort....
Ben no ...
Hahaha! Ik ben net uit bed gestapt want ik trok dat geknor niet meer... dorst en trek... dus 2 crackers met smeerkaas en een glas water... hah
5 jaar geleden
Vandaag ben ik 6 weken zwanger. En ik had tot vorige week eigenlijk nog helemaal geen honger!(te bang om misselijk ervan te raken denk ik. Ik heb dat nu aardig losgelaten en sinds een paar dagen word ik nu ook wakker met een ontzettend gehorige maag 🙈. Ook aan het eind van de middag heb ik ontzettende honger😬.
5 jaar geleden
Vandaag ben ik 6 weken zwanger. En ik had tot vorige week eigenlijk nog hel ...
Ik ben vandaag ook 6 weken zwanger 🥰🥰 hoe voel je je?
5 jaar geleden
Ik ben vandaag ook 6 weken zwanger 🥰🥰 hoe voel je je?
Opzich voel ik me redelijk goed! Nu komen de vlagen van de misselijkheid wel steeds meer voorbij. Ik ben vooral moe en hongerig. Heel lastig als je honger heb en toch misselijk bent🙈 hoe voel jij je?
5 jaar geleden
Reactie op Lien-123
Ik ben ook 5 weken, en sinds gisteren heb ik een misselijk gevoel als ik la ...
Ja inderdaad, ik heb dan een korrend buikje maar voelt ook slecht als ik dan niet direct iets tot me kan nemen... dus we gaan niet meer zonder tussendoortjes de auto in
5 jaar geleden
Dit had ik ook mijn eerste weken! Ik liet mijn vriend wanneer hij ging werken mij lekker yoghurt brengen haha! Heb het vanaf 8 weken niet meer